פלסן מציגה רכב חדש מתוצרתה – Wilder 

לדברי החברה, לרכב ה-Wilder יש יכולות ניידות ונהיגת שטח כמו לרכב באגי, יחד עם המיגון ויכולת הירי הנשלטת-מרחוק שניתן לקבלם רק ברכבים השוקלים כפול מרכב זה
 

תמונה: פלסן

חברת פלסן הישראלית, יצרנית פתרונות שרידות לפלטפורמות יבשתיות, אוויריות וימיות בשוק הביטחוני והצבאי, חושפת בתערוכת יורוסאטורי 2022, הנערכת בימים אלו בפריז, רכב חדש מתוצרתה – Wilder.

על פי הודעת החברה, רכב ה-Wilder מספק מיגון ברמת Stanag 4569 Level 2 ל-4 אנשים ברכב קומפקטי השוקל רק 3.7 טונות ויכול לשאת מטענים במשקל של 800 ק"ג.

עם גלגלי נסיעה ברוחב 370 מ"מ ומערכת מתלים ייחודית, מנוע אמין המניע את כל ארבעת הגלגלים באמצעות תיבת גיר אוטומטית עם שמונה הילוכים ותא נהיגה מרכזי עם ראות פנורמית, לרכב ה-Wilder יש יכולות ניידות ונהיגת שטח כמו לרכב באגי, יחד עם המיגון ויכולת הירי הנשלטת-מרחוק שניתן לקבלם רק ברכבים השוקלים כפול מרכב זה.

ארבעה אנשי הצוות זוכים ליכולת מודעות מצבית איכותית בתא נוסעים ממוזג בצורת "מונוקוק" (Monocoque)  ותא המטען האחורי יכול להכין משטח עמוס בציוד ואספקה למשימה ארוכה.

רכב ה-Wilder ניתן ליבילות אווירית באמצעות מסוק CH47 וכך מתאפשרת הצבתו בכל מקום בו הוא נדרש על ידי הכוחות ולעשות בו שימוש במשימות מגוונות כולל סיורים ופשיטות בתנאי קרקע וסביבה קשים במיוחד.

קיימת אפשרות להיגוי ארבעה גלגלים ושליטה מרחוק על כל הרכב. הצוות יכול לפרוק ולנהוג ברכב בשליטה-מרחוק על מערכות הנשק שלו לנקודת יתרון מבלי לסכן את עצמו.

באמצעות יכולת הנהיגה מרחוק ובסיוע המצלמות והחיישנים שעל הרכב, ה-Wilder מוכן ומזומן לפעילות מבצעית אוטונומית לחלוטין. את ה-Wilder ניתן גם לחבר לרכב ה-ATeMM של פלסן כדי ליצור רכב הייברידי-חשמלי 6X6 עם יכולת נשיאת משקל כוללת של 2 טונות.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית