יורוסאטורי 2022: רדלר טכנולוגיות חושפת מערכת לשרידות חשמלית של כלי רכב צבאיים 

הפתרון מספק הגנה על אספקת חשמל מפני קצר במעגלים וכן שימוש בכלי פיזור חשמל, ניהול ותחזוקה עבור רשת החשמל. כולל חיזוי ומניעה של קצרים חשמליים

תמונה: Redler Technologies

רדלר טכנולוגיות תשתתף במשלחת משרד הבטחון בתערוכת EUROSATORY 2022 בעיר פריז שנפתחת היום ותמשך בין התאריכים 13-17 ליוני. החברה תחשוף את הטכנולוגיה החדשה שלה מתחום החשמל [אלקטריפיקציה] בשם Power-Rider המיועדת להגנה על מערכת החשמל ברכבים צבאיים ומערכות לחימה ניידות.

ככל שהחידושים הטכנולוגיים והיישומים המצויים על כלי רכב צבאיים הופכים מבוקשים, כך גם נוצר צורך חדש בניהול אנרגטי של המערך כולו בכלי הרכב. שיקולי ניהול צריכת החשמל הופכים משמעותיים כדי לעמוד בקצב של מערכות "תאבות" כוח חשמלי, תוך שמירה על הצורך הבסיסי להגנת המערכות.

POWER RIDER – הינה מערכת חשמל חכמה מבוססת תוכנה ופלטפורמת רשת חשמל המורכבת מ PDU & Smart Circuit Breakers- Solid המאפשרת ניהול חכם והגנה מלאה על פעילותן של מערכות החשמל ברכבים צבאיים וכלי לחימה ניידים.

הפתרון מספק הגנה על אספקת חשמל מפני קצר במעגלים וכן שימוש בכלי פיזור חשמל, ניהול ותחזוקה עבור רשת החשמל. חיזוי ומניעה של קצרים חשמליים. תוכנה מקיפה המאפשרת עד 60 תצורות שדה ושינויי פרמטרים מיידיים. 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית