כמה כסף שווה סיכון הסייבר שלכם? סקייבוקס הישראלית תדע להגיד לכם

הרקע לפיתוח: הצעת חוק שהוגשה לאחרונה בארה"ב קוראת לחייב כל חברה ציבורית לפרסם עם הדו"חות הכספיים גם דיווח מפורט על המשמעות הפיננסית של סיכוני הסייבר שלה

עדי דובין מנהל מוצר סקייבוקס סקיוריטי. צלם: שבי קדם

חברת הסייבר הישראלית-גלובלית סקייבוקס סקיוריטי (Skybox Security), חושפת יכולות אוטומטיות חדשות לחישוב הנזק הכלכלי הפוטנציאלי של סיכוני סייבר עבור כל ארגון.

בעזרת טכניקות מידול הרשת שלה, סקייבוקס מאפשרת לארגונים לכמת מראש את ההשפעה העסקית של סיכוני הסייבר המאיימים עליהם. היכולת החדשה, אשר פותחה במרכז המו"פ של סקייבוקס בהרצליה פיתוח, מאפשרת ללקוחות לזהות ולתעדף את האיומים הקריטיים ביותר עבורם, בהתבסס על גודל ההשפעה הפיננסית שלהם.

"פתרונות אחרים בתעשייה מסוגלים לספק רק הערכת סיכונים משנית, בהתבסס על חשיבות הנכסים המאוימים. כדי לפתח חישוב סיכונים מדויק יש צורך במידול רשת, ניהול חשיפה וניתוח נתיבים כמו שרק סקייבוקס יכולה לספק", אמר גידי כהן, מנכ"ל ומייסד סקייבוקס סקיוריטי.

"הפחתת הסיכונים בפועל ובזמן אמת היא הדרך שבה אנו מגדירים בסופו של דבר הצלחה של לקוחות, וניתן להשיג זאת רק באמצעות גישה פרואקטיבית ומבוססת סיכונים לניהול מצב האבטחה של הארגון".

עדי דובין, דירקטור לניהול מוצר בסקייבוקס סקיוריטי: "היכולת החדשה שפיתחנו חיונית לארגונים, במיוחד על רקע הצעת החוק שהוגשה לאחרונה בארה"ב, הקוראת לחייב כל חברה ציבורית לפרסם עם הדו"חות הכספיים גם דיווח מפורט על המשמעות הפיננסית של סיכוני הסייבר שלה. ״


 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית