קומטקט מציגה את משפחת פתרונות פניקס לתקשורת נתונים פס רחב בזמן אמת

הפתרונות מאפשרים אספקת תקשורת אלחוטית קריטית למשימה למבצעים צבאיים מגוונים
 

Commtact

חברת קומטקט (Commtact), ספקית ישראלית של פתרונות תקשורת אלחוטית מתקדמים לכוחות צבא וביטחון, לצוותי תגובה ראשונה ופלטפורמות רובוטיקה, תחשוף בתערוכת Eurosatory 2022 שתתקיים בשבוע הבא בפריז, את משפחת הפניקס של פתרונות קישור-נתונים פס-רחב בזמן-אמת, המספקים תקשורת אלחוטית קריטית-למשימה עבור מבצעים צבאיים מגוונים.

לדברי קומטקט, רשת התקשורת החדשה המשתלבת בקלות עם פלטפורמות אוויריות, קרקעיות וימיות צבאיות שונות - כגון רחפנים, חימוש משוטט, כטב"מים בכל הגדלים, כרב"מים (כלי רכב בלתי-מאוישים), מסוקים ומטוסים - מיועדת עבור למשימות מודיעין, מעקב וסיור תובעניות ולמשימות טקטיות, תוך אספקת וידאו בפס-רחב וקישוריות נתונים אמינים ובעלי ביצועים גבוהים.

פתרון ה-Phoenix multi-platform מותאם לטווחי קישוריות שונים, עד ל-250 ק"מ. הפיתרון מספק קישור מנקודה לנקודה כמו גם מנקודה למספר נקודות ופועל כממסר תקשורת בזמן-אמת על מנת להתגבר על בעיות קו ראייה המתעוררות במשימות מורכבות בשטח.

המערכת תומכת בשתי אפשרויות ליחידות קרקע קרביות טקטיות: RVT – מאפשרת ליחידה הקרבית לקבל נתוני ווידאו בזמן-אמת מפלטפורמה אווירית ו-ARVT – מאפשרת ליחידה הלוחמת לקבל ולשדר נתוני ווידאו ולשלוט על המטענים הייעודים.

לפניקס יש פרמטרים אידיאליים של גודל, משקל והספק (SWaP), וטכניקות ואלגוריתמים מתקדמים של תיקון שגיאות המאפשרות תקשורת פס-רחב דופלקס מלא אמינה וחזקה.
 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית