Roboteam ו-SMARTSHOOTER חושפים כרב״מ שפוגע בכדור ראשון

רובוט הקרקע הרב-משימתי הנייד (TIGR) של Roboteam הוא כרב"מ בגודל בינוני הנושא שני אנשים המשתמש בתחנת נשק קלה נשלטת-מרחוק (LRCWS) SMASH Hopper של SMARTSHOOTER
 

Roboteam ו-SMARTSHOOTER חושפים כרב״מ שפוגע בכדור ראשון

תמונה: SMARTSHOOTER

Roboteam, ספקית ישראלית של מערכות רובוטיות קרקעיות טקטיות (מוחזקת חלקית על ידי אלביט) ו-SMARTSHOOTER, מעצבת, מפתחת ויצרנית ישראלית של מערכות בקרת אש חדשניות, יציגו בתערוכת Eurosatory 2022, שתתקיים בפריז באמצע יוני, פתרון משולב: רובוט קרקעי טקטי המשתמש בטכנולוגיית SMASH המבטיחה יכולות פגיעה מדויקות וכן הגנה מפני רחפנים (C-sUAS).

כמערכת ניידת מאוד, המתאימה לכל מזג אוויר ומסוגלת לפעול בכל שטח, רובוט הקרקע הרב-משימתי התובלתי (TIGR) של Roboteam הוא כרב"מ (כלי רכב בלתי-מאויש) בגודל בינוני המסוגל, בתצורה מסוימת, להוביל שני אנשים. בשילוב ה-SMASH Hopper של SMARTSHOOTER, תחנת נשק קלה נשלטת-מרחוק (LRCWS) עם יכולת קטלנית מדויקת. 

פתרון משולב זה משפר את הקטלניות והישרדות של הכוחות הטקטיים על ידי כך שהוא מספק להם את היכולת לפגוע במטרות קרקעיות, אוויריות, נעות או נייחות מנקודה בטוחה מרחוק. פתרון קל-משקל זה, עם יכולת תמרון גבוהה ויכולת עלייה במדרגות, הינו אידיאלי עבור תרחישים עירוניים, בקרת גבולות, משימות טקטיות, משימות תת-קרקעיות ומשימות מבצעיות אחרות.

מערכות בקרת האש של SMASH יכולות להשתלב גם בפתרונות הרובוטיים החדשניים האחרים של Roboteam, כגון ROOK Multi-Purpose Robotic UGV ו-PROBOT Lightweight Heavy-Payload Robot.