NTT משקיעה ב-D-ID, מובילה עולמית ביצירת מדיה מבוססת בינה מלאכותית

D-ID משתמשת בבינה מלאכותית ולמידה עמוקה כדי לפתח מוצרים מבוססי הנפשה, החל מהנפשת תמונות סטילס ועד לפיתוח אווטרים דיגיטליים באיכות גבוהה

bigstock

NTT Finance, חברה פיננסית של ענקית התקשורת היפנית NTT, מודיעה על השקעה ב-D-ID, מובילה עולמית ביצירת מדיה מבוססת בינה מלאכותית.

המימון הוא חלק מהגיוס האחרון של D-ID בסך 25 מיליון דולר בסדרה B. את הסבב הובילה חברת ההשקעות Macquarie Capital, עם השקעות משמעותיות שלPitango, AXA Venture Partners OurCrowd, OIF Ventures, Maverick ו-Marubeni. המימון החדש מביא את סך המימון של D-ID ל-48 מיליון דולר.

ההשקעה ב-D-ID בוצעה על ידי מעבדת החדשנות של NTT בישראל-NTT Innovation Laboratory Israel, אשר פועלת לשילוב הטכנולוגיות הישראליות בשירותים ובמוצרים המפותחים על ידי NTT, כמו גם לאיתור מוצרים וטכנולוגיות שניתן להפיץ ולשווק ללקוחות NTT ברחבי העולם.

המשימה של NTT ישראל לתמוך ב-NTT ובלקוחותיה הרבים ברחבי העולם להתמודד עם האתגרים העכשוויים ולקדם חדשנות וטרנספורמציה דיגיטלית. מעבדת החדשנות משתפת פעולה עם חברות ישראליות ואקדמיה בפיתוח טכנולוגיות מתקדמות בתחום אבטחת הסייבר, בריאות דיגיטלית, בינה מלאכותית, רובוטיקה ועוד תחומים שונים, וכן מקדמת הזדמנויות השקעה עם חברות ישראליות.

ההכנסות מסבב זה, ממשקיעים בשלוש יבשות, יאפשרו ל-D-ID להכפיל את מספר המומחים בצוותי הלמידה העמוקה והראייה הממוחשבת שלה, ולהרחיב את יכולות הטכנולוגיה פורצת הדרך שלה, ככל שהיא ממשיכה לפתח מוצרים שמשנים את הממשק הדיגיטלי-אנושי. בנוסף, יאפשר הגיוס את התרחבות צוותי המכירות והשיווק של החברה בארצות הברית, APAC ו-EMEA.

D-ID משתמשת בבינה מלאכותית ולמידה עמוקה כדי לפתח מוצרים מבוססי הנפשה, החל מהנפשת תמונות סטילס ועד לפיתוח אווטרים דיגיטליים באיכות גבוהה.

מגוון הלקוחות הרחב של D-ID כולל את Warner Bros. Studios, Mondelez, Publicis ו-MyHeritage, איתה שיתפה D-ID פעולה ביצירת הסנסציה Deep Nostalgia, באמצעותה יצרו למעלה מ-100 מיליון אנימציות ברחבי העולם מאז השקתה, ולאחרונה, LiveStory, המאפשר יצירת סרטונים ביוגרפיים באמצעות בינה מלאכותית מתמונות קרוביהם של המשתמשים.

D-ID שיתפה פעולה גם עם The Glimpse Group, פלטפורמת מציאות מדומה ומציאות רבודה, לפיתוח יישומי AI, AR ו-VR עבור עולמות ה-Metaverse. D-ID היא פורצת דרך לשימוש במדיה סינטטית באופן חיובי במטרה ליצור אימפקט. החברה עובדת עם ארגונים ללא מטרות רווח וממשלות בקמפיינים שנועדו להעלות את המודעות הציבורית בנושאים רגישים כמו אלימות במשפחה ו-HIV.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית