ניהול נכסים דיגיטליים פוגש תעדוף רמות סיכון לחולשות ידועות 

ארמיס עושה שילוב בין ניהול נכסים דיגיטליים בארגון לבין ניהול סיכונים בחולשות ידועות

נדיר יזרעאל. קרדיט לתמונה: ארמיס

הפתרון יודע לנתח חולשות בכל הסוגים השונים של הנכסים הדיגיטליים, כולל IT, OT, ICS, IoMT, IloT, ענן ו-IoT סלולרי, בן אם מנוהלים או לא, ומאפשר לארגונים לתעדף מאמצי הגנה לפי רמת הסיכון שמציב כל אחד מהנכסים הללו לארגון. ארמיס תציג את יכולותיה אלו ואחרות בכנס RSA. 

ארגונים היום קורסים תחת מספר הגדל, והסוגים השונים, של הנכסים הדיגיטליים השונים המחוברים לרשתות שלהם, ומכמות החולשות החמורות המתגלות כמעט על בסיס יומי, ונאבקים לנהל הנכסים הדיגיטליים הפגיעים בקנה מידה הולך וגדל. 

ככל שהזמן הנדרש לניצול נקודות תורפה הולך ומתקצר, יחד עם חוסר השקיפות של משטח ההתקפה שיוצרים הנכסים הדיגיטליים, צוותי אבטחה ו-IT מתקשים לטפל בחולשות במהירות הנדרשת ולספק את ההגנות הנדרשות.

יבגני דיברוב, מייסד-שותף ומנכ"ל ארמיס: "ניהול הולסיטי אפקטיבי של חולשות דורש שקיפות מלאה של משטח ההתקה שיוצרים הנכסים הדיגיטליים של הארגון, והבנת החשיבות של כל אחד מהנכסים הללו לפעילות השוטפת של האירגון. 

״עם Armis AVM, לקוחות יכולים לתעדף מאמצי הגנה בנכסים הדיגיטלים השונים, בהתאם לחשיבות שלהם לעסק, ולמקסם את השימוש במשאבים מוגבלים כדי למזער את החשיפה."

מערכת Armis AVM מספקת מיפוי מלא ומדויק של כל הנכסים הדיגיטליים, מנוהלים או לא מנוהלים, ונקודות התורפה בסביבת העסק. תיעדוף מבוסס-סיכונים הממוקד בחשיבות הנכסים וחומרת החולשות, כדי למקד מאמצים היכן שיש בהם הכי הרבה צורך.

תיאום ואוטומציה של אמצעי אבטחה במטרה לצמצם את הזמן הממוצע הנדרש לתיקון ותגובה (MTTR). מעקב מלא על ניהול החולשות ומאמצי ההגנה לאורך זמן, עם דוחות ולוחות מכוונים ייחודיים.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית