IWI מציגה את הדור הבא של חליפת המגן שלה לטיפול בהפרעות סדר GAL VPS

IWI קיבלה לאחרונה הזמנה לציוד צוותים טקטיים בבתי סוהר בארצות הברית ומלקוחות נוספים ברחבי העולם
 

IWI מציגה את הדור הבא של חליפת המגן שלה לטיפול בהפרעות סדר GAL VPS

תמונות IWI

IWI (מפעלי נשק ישראלים), חברה בקבוצת SK ויצרנית עולמית של נשק קל עבור ממשלות, צבאות, רשויות אכיפת חוק וגופים ממשלתיים ברחבי העולם, מציגה את חליפת המגן הרב תכליתית GAL VPS, בעיצוב משופר להפחתת הטראומה הנגרמת על ידי כוחות הדף במהלך שמירה על הסדר הציבורי בעד 90%.

החליפה המשופרת תוצג לראשונה בתערוכת 2022 Eurosatory שתיערך בפריז במחצית חודש יוני.

לדברי החברה, מערכת המגן גל ניתנת להתאמה לכל התרחישים האפשריים ומספקת הגנה מפני פציעות טראומה. החליפה עברה מספר עדכונים המאפשרים לה לעמוד בפני מצבי טראומה עוצמתיים יותר, ועדיין להיות חליפת המגן הקלה ביותר הזמינה כיום בשוק.

GAL VPS סופגת טראומה קינטית מאסיבית, ומפחיתה ומסיטה את כוח ההדף של החבטה מהגוף. חליפת המגן הגמישה והקלה ללבישה מהווה פתרון מבצעי מקיף הכולל מגני רגליים וידיים העמידים כנגד טראומה, אפוד מגן ייחודי כנגד כדורי ירי ודקירות וקסדה בליסטית הקלים ביותר בקטגוריה.

עם משקל של 5.0 ק"ג ברמת מיגון W3 ו-5.9 ק"ג ברמת מיגון W5, עיצובה הייחודי מתאים למשתמשים בממדי גוף שונים מקטנים ועד גדולים. המערכת גם מצופה בחומר עמיד לשחיקה או מעכב בעירה על פי צורך הלקוח.  

רונן חמודות, סמנכ"ל שיווק ומכירות בקבוצת SK, אומר כי "באמצעות שינוי המבנה הגיאומטרי של GAL VPS, שיפרנו את רמת המיגון על ידי הפחתת עוצמת ההדף ב-90%. לאחרונה עבדנו בשיתוף פעולה עם צוות המבצעים המיוחדים של שירות בתי הסוהר במערב וירג'יניה במהלך הכשרתם ואנו שמחים להודיע על הזמנת רכש לציוד הצוותים הטקטיים של בתי הסוהר בארצות הברית.

״הזמנות נוספות התקבלו לאחרונה מארגונים אחרים מרחבי העולם, בעקבות הביצועים המצוינים של המערכת".  

אולי יעניין אותך גם