DSIT חושפת את ה-KnightShield, מערכת אבטחה תת-ימית

המערכת מזהה שחיינים וכלי שייט ומגינה בו-זמנית על ספינות העוגנות בנמלים, על נמלים ובאזורים המיועדים לעגינה מפני ניסיונות חבלה והברחה

תמונה: DSIT

DSIT Solutions, מפתחת ויצרנית ישראלית של פתרונות הגנה ואבטחה ימיים מתקדמים, מציגה את מערכת האבטחה התת-ימית הניידת שלה KnightShield בתערוכת UDT 2022, הולנד.

המערכת מיועדת לאבטחה תת-מימית של כוח-משימה, תוך הגנה על מספר ספינות שעוגנות בנמלים, על כניסות לנמלים ועל אזורים המיועדים לעגינה מפני שחיינים, כטב"מים, כלי שייט תת-מימים וניסיונות חבלה.

DSIT טוענת כי בהתבסס על הטכנולוגיה המתוחכמת המיושמת ב-PointShield, המערכת המתקדמת לזיהוי צוללנים (DDS) של החברה, מערכת KnightShield מכסה טווחים בינוניים בנמלים ומספקת אמינות ודיוק יוצאי-דופן.

המערכת מספקת זיהוי, מעקב, סיווג והתרעות אוטומטיות לחלוטין בנוגע לחדירה תת-מימית, הברחות וניסיונות חבלה, ומזהה צוללנים עוינים - בין אם הם משתמשים במכשירי נשימה סגורים או פתוחים – וכן אמצעי שייט תת-מימים.

מערכת ה- KnightShield מותקנת בתוך מכולה באורך 20 רגל וניתן להעבירה בקלות, לפי הצורך, בין רציפים ומתקני עגינה כגון נמלים, מעגנים ומסופים. כמערכת המתוכננת להפעלה עם כוחות שנפרסים ובעת הסלמת איומים, ניתן לאחסן אותה בצורה קלה כשאין צורך בה.
 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית