סימולציית הרכב האוטונומי החדישה של קוגנטה נכנסת לשוק הצבאי של ארה"ב

פלטפורמת הרובוטים הלא מאויישים של החברה מצטרפת לקטלוג פתרונות ההגנה הבלעדי של חברת מיסטרל

קרדיט תמונה: קוגנטה

חברת קוגנטה הכריזה על שילוב פלטפורמת הסימולציה שלה בפתרונות המתקדמים של חברת מיסטרל, זאת כדי להאיץ עוד יותר את פיתוח רכבי הקרקע הבלתי מאוישים בשוק הצבאי האמריקאי. מיסטרל תמנף את תשתיות השיווק והפיתוח העסקי החזקות שלה אל מול חברות נשק ומשרד ההגנה האמריקאי על מנת להציע את הפתרון הייחודי של קוגנטה.

סימולציית השטח שפיתחה חברת קוגנטה נועדה לבדוק, לאמן ולאמת אתגרי שליטה והבקרה עבור רכבים אוטונומיים באזורי שטח ללא מסלול מוגדר ועבור שבילים המציעים תנאי שטח מאתגרים כגון סלעים, מדרונות, ועוד.

בנוסף, פלטפורמת הסימולציה של חברת קוגנטה יכולה לייצר גם תרחישים המדמים נראות מוגבלת או הסתרה על ידי אובייקטים אחרים המאפשרים תהליך למידה מקוצר של מערכות הבינה המלאכותית. המערכת המיוחדת מעריכה ומדרגת מצבים שנוצרו על ידי חיישנים בלבד, תלמד את מערכי נתונים המורכבים ותיצור טבלת נתונים באופן אוטומטי ממנה ניתן יהיה להפיק תובנות שונות.

לאור הביקוש שעולה לכלי רכב לא מאויישים אשר עוזרים להקטין את הנזק לחיי אדם, צפוי השוק לגדול באופן משמעותי במהלך התקופה הקרובה מ-1.1 מיליארד דולר ב-2020 ל-2.1 מיליארד דולר ב-2025 (שיעור הצמיחה השנתי).

"במהלך האירועים האחרונים, התבהר כי שוק הביטחון הוא אחד השווקים הצומחים ביותר", מסר דני עצמון, מנכ"ל ומייסד קוגנטה. "אנחנו גאים לעבוד עם אחד מהשחקנים הגדולים ביותר בשוק הצבאי האמריקאי, אשר מספק פתרונות הגנה וחידושים. השותפות יחד עם חברת מיסטרל מאפשרת לנו להמשיך ולהביא את טכנולוגיית הסימולציה המתקדמת שלנו לשוק האמריקאי באופן המהימן ביותר".

"הוספת פלטפורמת סימולציית השטח של קוגנטה, בשילוב עם הניסיון המקצועי הרב של הצוות שלנו ומתקן הייצור המתקדם בבולטימור יאפשר לנו להציע ללקוחותינו לאמן, לאמת ולפרוס פתרונות לכלים בלתי מאוישים בכל מקום ומשטח אפשרי", אמר יוסף גז, סגן נשיא בכיר לפיתוח עסקי במיסטרל.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית