מינוי סמנכ"ל וראש אגף התכנון במשרד הביטחון

איתמר גרף מונה לתפקיד סמנכ"ל וראש אגף התכנון, במקומו של אליעז קרני שפורש ממערכת הביטחון לאחר 34 שנות שירות

קרדיט לתמונות: ניקול לסקבי, משרד הביטחון
 

בטקס בראשות מנכ"ל משרד הביטחון, אלוף במיל' אמיר אשל ובכירי המשרד, מונה היום (ה') איתמר גרף לתפקיד סמנכ"ל וראש אגף התכנון, במקומו של אליעז קרני שפורש ממערכת הביטחון לאחר 34 שנות שירות.

מנכ"ל משרד הביטחון, אלוף (מיל') אמיר אשל, אמר בטקס: "אגף התכנון הינו ציר מרכזי ביכולת שלנו לייצר סינרגיה בין מאות המשימות הלאומיות שמוביל משרד הביטחון. קרני, ידעת כראש אגף התכנון לרתום, להוביל ולכוון תהליכים רבים לביטחון המדינה, לכלכלה ולחברה. רפורמת "נפש אחת", שהיית ממוביליה, היא רק דוגמא אחת. ״

סמנכ"ל וראש אגף התכנון הנכנס, איתמר גרף, אמר בטקס: "כולנו שותפים לפרק חיים שבו האתגרים הביטחוניים מתעצמים, החברה הישראלית עוברת שינויים גדולים, עולם העבודה משתנה ומתעצב מחדש ועל כל אלו נוסף משבר האקלים, שמשנה לכולנו את המציאות היום יומית וישפיע רבות בשנים הבאות גם על מערכת הביטחון. ״

סמנכ"ל וראש אגף התכנון היוצא, אליעז קרני, אמר בנאומו:"אני מסיים את השירות במשרד הביטחון בגאווה גדולה ובתודה עמוקה. משרד הביטחון הוא עמוד תווך מרכזי בהוויה הישראלית. כראש אגף התכנון הכרתי את מקומו המרכזי ואת המרקם המגוון והרב תכליתי, שמשפיע בתחומים רבים על הביטחון, על הכלכלה והחברה ומייצר שלם ייחודי שקיים רק במשרד הביטחון".

איתמר גרף כיהן במשרד הביטחון במגוון רחב של תפקידי ניהול בכירים. הוא שימש כעוזרם של חמישה מנכ"לים, כסגן בכיר לראש 'סיבט' ובחמש השנים האחרונות כסמנכ"ל וראש אגף משאבי אנוש. הוא יכנס לתפקיד סמנכ"ל וראש אגף התכנון ב-1.6 ויחליף את אליעז קרני, שפורש ממערכת הביטחון לאחר כ-34 שנות שירות בתפקידי ליבה מרכזיים, הן בצה"ל והן במשרד הביטחון.
 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית