תעשייה אווירית יצאה נגד תעשיית ההיי-טק - והתגובות לא איחרו להגיע 

הרעיון מאחורי הקמפיין הוא להדגיש את הפער בין תעשיית היי-טק חלולה לכאורה שמטרתה רק כסף, לבין תעשייה ביטחונית שעושה דברים עם משמעות. ובכן, לא כולם ברשת קונים את הבידול הזה. והתגובות? קורעות 

תעשייה אווירית יצאה נגד תעשיית ההיי-טק - והתגובות לא איחרו להגיע 

דוגמא למודעה שהפיצה תעשייה אווירית בקמפיין

תעשייה אווירית יצאה בקמפיין מקוון ברשתות במטרה למשוך אליה כוח אדם בהיי-טק. הכותרת של הקמפיין היא להדגיש את המשמעות שיש בפיתוח תוכנה בחברה ביטחונית, על פני, נניח, חברת הימורים. ובכן, כאשר משתינים מהמקפצה, כולם מתלכלכים. והתגובות ברשת לא איחרו להגיע. 

״שיא הציניות, מציגים תעשייה שלמה באור שלילי בלי הוכחות אבל מנסים להעביר אותך לייצר נשק וטילים, אני מניח שאנחנו יודעים איזה תעשייה הורגת יותר בכל שנה #תעשייהאווירית״, כותב avivsher

״עוד קמפיינים אפשריים של תעשייה אווירית: "שאפו יותם! שלמד הנדסת תוכנה ועכשיו עוזר לרדיולוגים לזהות סרטן. בואו לתעשייה אווירית כדי לייצר פצצות שגם משמידות אותו", כותב PnL63962200

״כל הכבוד לרונן! מצטיין 8200 שבזכותו איש עם קסדת VR יאונן. חלאס לשחק עם הבילבל, בואו לפתח אלגוריתם לזיהוי גולגולת של ערבי מגובה 30 אלף רגל התעשייה האווירית - הזיינים של ההייטקס״, כותב itay0s

״מעניין, לאן הנשק והטכנולוגיה של ישראל בכלל ושל התעשייה האווירית בכלל הולך? רק למדינות ״הטובות״? כולנו כבר יודעים שלא. אז נראה לי שעדיף ילד מכור למחשב מילד שיורה טיל כתף באיזה דיקטטורה במדינת עולם 3. אבל זה רק אני״, כותב lifeonlimon

״מתה על הקמפיין החדש של התעשייה האווירית שנכנס בחוסר-המוסריות של תעשיית הטק, שמעודדת הימורים, פורנו וצרכנות מיותרת. כי, כידוע, מעולם לא נעשה משהו מפוקפק מוסרית עם התוצרים של התעשייה האווירית. אוור״, כותבת OrnatC

״התעשייה האווירית בתגובה: נמאס לכם להציל חיים כמו חננות? חחחח בואו לקחת חיים במקום! הצטרפו עכשיו״, כותבת HarelNaama

״משה פרופלור מנכ"ל התעשייה האווירית: מה יפעת לא נמאס לך כל היום לכתוב קוד שלא מוביל לשום מקום לא בא לך לראות את העבודה שלך מביאה קצת תוצאות בנגורנו קרבאך״, כותב second_api

ואלו חלק מהתגובות. ככל הנראה יצטרפו עוד צייצנים לסערת הטוקבקים שיצר הקמפיין של החברה. אין ספק כי תשומת לב הושגה ברשתות. האם היא חיובית או שלילית? תלוי את מי שואלים. אם בסופו של דבר זה יעזור לחברה להביא כוח אדם טכנולוגי, אז הקמפיין השיג את מטרתו.