סינופסיס רוכשת את WhiteHat Security מ-NTT

החברה תשלם כ-330 מיליון דולר במזומן על רכישה זו
 

משה מרציאנו, מנהל מכירות בכיר בסינופסיס ישראל. באדיבות סינופסיס

חברת סינופסיס הודיעה על רכישת חברת WhiteHat Security, ספקית מובילה של אבטחת יישומים במודל .SaaS על פי תנאי העסקה, סינופסיס תשלם כ-330 מיליון דולר במזומן. 

לדברי סינופסיס, צירוף WhiteHat Security יספק לחברה יכולות SaaS משמעותיות וטכנולוגיה מובילה בתחום הבדיקות הדינמיות לאבטחת יישומים (DAST – Dynamic Application Security Testing).

זאת, בכדי לחזק את  סל המוצרים של סינופסיס, שנחשב כאחד מקווי המוצרים הנרחבים ביותר בתעשייה בתחום בדיקות אבטחת היישומים. החברה מדגישה כי לסינופסיס ול-WhiteHat Security, שנרכשה על ידי NTT Security Corporation ב-2019, יש חזון משותף באשר לפתרונות בדיקות סקיוריטי מבוססי SaaS  ושילוב יכולות  אלו כחלק מתהליך פיתוח התוכנה.

"WhiteHat Security עזרה לפרוץ דרך חלוצית באספקה של בדיקות אבטחת יישומים במודל SaaS, והיא מביאה לקו מוצרי אבטחת היישומים שלנו טכנולוגיה ומומחיות רבות עוצמה", אמר ג'ייסון שמיט, מנכ"ל Group Synopsys Software Integrity.

"יכולות ה-DAST של WhiteHat Security משלימות את החוזקות שלנו במוצרי static analysis, interactive analysis and software composition analysis,. בנוסף, המומחיות שלה בתחום ה-SaaS תאיץ את יכולותינו לספק בדיקות אבטחה במודל SaaS. אנחנו נרגשים מהערך  ששילוב זה יצר עבור  לקוחותינו ומקבלים בברכה את צוות WhiteHat Security שמצטרף למשימה שלנו  בבניית אמון בתוכנה עליה מתבססים עסקים".

משה מרציאנו, מנהל מכירות בכיר בסינופסיס ישראל, אומר כי "הפתרון הייחודי של WhiteHat משלים את סל המוצרים של חברת סינופסיס ללקוחותיה בשוק הישראלי ובעולם.

״WhiteHat הינה פורצת דרך בתחום אספקה של בדיקות אבטחת יישומים במודל SaaS, דבר זה מוסיף נדבך ליכולותיה של סינופסיס בהובלת השוק העולמי בתחום אבטחת יישומים. פתרונות החברה ממוקדים במפתחים ובאנשי הסקיוריטי בארגון, בכדי ליעל את תהליכי הפיתוח ולפתור בעיות בשלב מוקדם יותר בתהליך."

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית