מוביוס תספק מושבים לצריחי רק"מ Centauro II של ליאונרדו האיטלקית

דגמי מושבי צריח אחרים עם עיצובים שונים של מוביוס הותקנו על ידי יצרני מערכות מקוריות (OEM) נוספים במספר מדינות באירופה ובמזרח התיכון
 

מוביוס תספק מושבים לצריחי רק"מ Centauro II של ליאונרדו האיטלקית

מוביוס

חברת מוביוס מערכות מיגון (Mobius Protection Systems) הישראלית, העוסקת בתחום מערכות ישיבה סופגות אנרגיה לרכבים צבאיים, הודיעה השבוע (ראשון) כי קיבלה הזמנה חדשה מחברת ליאונרדו (Leonardo) האיטלקית, ליצור מערכות הישיבה סופגות האנרגיה שלה. לא נמסר סכום ההזמנה.

במסגרת הסכם זה, מוביוס תספק מושבים סופגי אנרגיה לליאונרדו לצורך התקנתם בצריח המאויש של רק"מ Centauro II. לדברי מוביוס, מערכת הישיבה הנוחה המעוצבת בקפידה, המבוססת על טכנולוגיה מוגנת בפטנט ומוכחת בתנאים הקיצוניים ביותר, משפרת את הארגונומיה והיעילות במהלך הפעילות, תוך הגנה קריטית על צוות הרכב בתרחישי פיצוץ גבוהים.

דגמי מושבי צריח אחרים עם עיצובים שונים של מוביוס הותקנו על ידי יצרני מערכות מקוריות (OEM) נוספים במספר מדינות באירופה ובמזרח התיכון.

"החוזה החדש הזה מסמן הישג עסקי חשוב, מבחינת מפות הדרכים העסקית וההנדסית שלנו", אומר אורן גור, מנכ"ל מוביוס. "עיצוב מושב עם רמות ארגונומיות ונוחות גבוהות הוא מורכב ביותר והשטח המצומצם והצפוף בתוך צהריח יוצר מספר עצום של אילוצים נוספים.

״למרות האתגרים הללו, המומחיות שלנו, יחד עם יכולות ההנדסה והעיצוב המתקדמות שלנו, חדשנות ויצירתיות, מאפשרים לנו להתאים את תצורת המושב המתאימה לכל חלל. פרויקט זה מגלם את החזון שלנו לאפשר ניידות קיצונית בתנאים קיצוניים, תוך מתן החוויה הבטוחה והנוחה ביותר".

אולי יעניין אותך גם

By Spc. Micah E. Clare, U.S. Army - This image was released by the United States Army with the ID 070930-A-2013C-254 (next). Public Domain, https://commons.wikimedia.org/w/index.php?curid=4556991

דיווח: רק"מי M1117 ראשונים הגיעו לאוקראינה מארה"ב

רק"מים אלו הינם חלק מחבילת הסיוע הצבאי האמריקאית בשווי של 400 מיליון דולרים שהוכרז עליה בחודש נובמבר 2022