SpearUAV סיימה סבב גיוס של 17 מיליון דולר בהובלת UVision

בעקבות השקעתה תהפוך UVision Air לבעלת מניות ב-SpearUAV
 

תמונה: SpearUAV

SpearUAV הישראלית, מפתחת כלי טיס בלתי מאוישים אוטונומיים המשוגרים מקפסולה, מבוססי בינה מלאכותית ולנחילי רחפנים, הודיעה השבוע (חמישי) על סיום סבב גיוס בסך של 17 מיליון דולר. את הגיוס הובילה חברת UVision Air, המתמחה במערכות חימוש משוטט אוויריות, וכן מספר משקיעים נוספים.

לדברי SpearUAV סבב הגיוס הנוכחי משקף את התרחבותה של החברה בשווקי הביטחון והגנת המולדת הבינלאומיים ובמתן מגוון רחב של פתרונות באמצעות כלים אוויריים בלתי מאוישים עבור צבאות וסוכנויות אכיפת חוק ברחבי העולם.

יוויז'ן מדגישה בהודעתה כי שתי החברות יפעלו כדי לחלוק את הידע הטכנולוגי שלהן: UVision עם הידע והניסיון המוכח שלה במערכות חימוש משוטטות, ו-SpearUAV עם המומחיות שלה ברחפנים טקטיים מבוססי בינה מלאכותית למשימות מודיעין, סיור ומעקב. הסינרגיה בין החברות תאפשר להציע פתרון כולל לצרכים מבצעיים משתנים מרמת הכוחות המיקרו-טקטיים והחטיבה ועד לרמת האוגדה.

"ההצלחה של SpearUAV בגיוס ההשקעה הנוכחית מהווה אבן דרך נוספת בביסוסה כחברה פורצת דרך בתחום של כלי הטיס האוויריים הבלתי מאוישים, ובטכנולוגיה פרי פיתוחה המעניקה לחיילים ממד חדש ואוטונומיה אווירית מלאה בשטח", אומר אלוף-משנה (במיל') גדי קופרמן, מנכ"ל ומייסד החברה.

"יחד עם UVision Air, שהובילה את סבב הגיוס, SpearUAV תוכל לספק פתרונות למגוון רחב של צרכים התואמים לשדה הקרב המודרני, לרבות תפעול נחיל רחפנים, משימות איסוף מודיעיני, יכולות תקיפה מדויקות ועוד".

"המערכות של ספיר הוכחו מבצעית ואנו מאמינים שיש להן פוטנציאל עצום בשוק הביטחוני הבינלאומי", אומר האלוף (במיל') אבי מזרחי, מנכ"ל UVision Air.

"מטרת השקעה זו היא לייצר סינרגיה חזקה בין שתי החברות. חברת UVision Air מרחיבה כל העת את הפורטפוליו שלה למתן פתרונות לצרכים מבצעיים שונים עבור כוחות לוחמים, החל מהרמה המיקרו-טקטית, ועד לרמות החטיבה והאוגדה.  החברות כבר משתפות פעולה בידע טכנולוגי לפיתוח מערכות חדשות".

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית