קמרו תספק ערכות חיפוש והצלה למדינה בדרום מזרח אסיה

ערכות החיפוש וההצלה המצוידות במערכות מכ''מ לחישה דרך קירות (Sense Through The Wall) של קמרו-טק, תאפשרנה לצוותי החיפוש וההצלה המקומיים לזהות חיים בתרחישי אסון כמו רעידות אדמה, צונאמי ואש
 

קמרו תספק ערכות חיפוש והצלה למדינה בדרום מזרח אסיה

קאמרו-טק

קמרו-טק הישראלית, חברה בקבוצת סמי קצב - SK GROUP, העוסקת בתחום פיתוח, ייצור ושיווק מערכות הדמיית מכ''מ UWB Micro Power, נבחרה לספק ערכות חיפוש והצלה לרשות הלאומית לחיפוש והצלה של מדינה בדרום מזרח אסיה.

הערכות תאפשרנה לצוותי החיפוש וההצלה לזהות אנשים חיים לכודים בתרחישים כמו אסונות מבניים, רעידות אדמה, צונאמי ואירועי שריפה, בהם התזמון הוא קריטי.

לדברי החברה, ערכת החיפוש וההצלה הקומפקטית מוכנה לפריסה והפעלה תוך דקות מרגע ההגעה למקום, ומאפשרת לצוותים בשטח לנוע בזריזות גם בסביבות מאתגרות, ולאתר חיים מתחת לפסולת ובניינים שקרסו.

הערכה מכילה את המערכות הבאות:  

XAVER™ 100 היא מערכת "כף יד" פשוטה להפעלה ולשימוש המספקת מידע ראשוני אמין על קיומם של עצמים חיים ומרחקם מהמערכת. המערכת מסייעת בקבלת החלטות מהירה לצוותי החילוץ באזורי אסון גדולים, כגון מבנים שקרסו עם הרבה חדרים וחללים.

XAVER™ 400 היא מערכת קומפקטית מבוססת מכ''מ המספקת מידע מדויק בזמן אמת, עם זיהוי סימולטני של עצמים סטטיים וחיים ומציינת את מיקומם בתוך מבנים. הבנת מיקום העצמים ודפוס התנועה בתוך מבנים מהווה כלי קבלת החלטות קריטי לצוותים בשטח.

™XAVERNET היא יחידת שליטה אלחוטית מרוחקת השולטת בארבע מערכות ™XAVER בו-זמנית ומאפשרת קבלת נתונים חזותיים והקלטה בזמן אמת ומספקת למפקדים בשטח תמונה כוללת של תהליך מציאת הניצולים. ניתן להשתמש בנתונים המוקלטים גם לניתוח והדרכה לאחר המשימה.

המערכות מתוצרת קמרו-טק, יחד עם אביזרים נוספים לפעילות ייעודית בחללים עמוקים ומרווחים צרים, ארוזות במארז קשיח וכן בתיק קל משקל, הניתן להתאמה אישית לצרכים הספציפיים של צוותי החילוץ.

המערכות של קמרו-טק מופעלות על ידי צוותים טקטיים של צבא, רשויות אכיפת חוק, חיפוש והצלה ומודיעין ב-50 מדינות ברחבי העולם. מערכות ™XAVER הופעלו בהצלחה ברעידת האדמה ב-2017 במקסיקו סיטי וסייעו לצוותי החילוץ המקומיים לגלות ולהציל 5 אנשים בחיים מתחת להריסות.

אולי יעניין אותך גם

By Spc. Micah E. Clare, U.S. Army - This image was released by the United States Army with the ID 070930-A-2013C-254 (next). Public Domain, https://commons.wikimedia.org/w/index.php?curid=4556991

דיווח: רק"מי M1117 ראשונים הגיעו לאוקראינה מארה"ב

רק"מים אלו הינם חלק מחבילת הסיוע הצבאי האמריקאית בשווי של 400 מיליון דולרים שהוכרז עליה בחודש נובמבר 2022