מרכז פיתוח של סמסונג בישראל יספק לאמזון אפשרות לעדכן תוכנה מרחוק ברכבים

טכנולוגיית הקישוריות האלחוטית ועדכוני התוכנה OTA (Over-the-Air) של HARMAN, חברה בת בבעלות מלאה של סמסונג, תשמש את יוזמת AWS for Automotive

מיכל גבע. צילום: סמדר כפרי

טכנולוגיית הקישוריות האלחוטית ועדכוני התוכנה OTA (Over-the-Air) של HARMAN, חברה בת בבעלות מלאה של סמסונג, גויסה לתמיכה ביוזמת האוטומוטיב של Amazon Web Services (AWS). 

הפתרון שמפותח בישראל מסייע, בין השאר, ליצרני הרכב בעולם (OEM) להתמודד עם צרכי אבטחה בכלי רכב באמצעות עדכוני תוכנה שוטפים והוא אף יאפשר לספק לצרכנים חוויית נהיגה ונסיעה עשירה יותר לכל אורך חיי המכונית שלהם. AWS for Automotive היא יוזמה הכוללת שירותים ופתרונות של AWS ושל שותפיה העסקיים, שנבנתה במיוחד עבור לקוחות בתעשיית הרכב.

"כיום, עם העלייה הגוברת באיומי אבטחה וההתפתחות המואצת בתעשייה, ניהול התוכנה במכוניות יכולה להפוך למשימה מאתגרת ביותר״, אומרת מיכל גבע, סגנית נשיא, מנהלת ה- OTA ו- Cybersecurity ב-HARMAN ומנכ״לית HARMAN ישראל.

״המטרה שלנו היא להפוך את התהליך הזה לחלק ונטול חיכוכים ככל שניתן". לדבריה, פתרון HARMAN OTA מייעל את ניהול האבטחה בכך שהוא מספק עדכוני תוכנה מאובטחים מקצה לקצה, נתון המעניק ליצרניות ביטחון בפתרונות שלהם כיום וגמישות להוסיף בבטחה תכונות חדשות בהמשך הדרך. 

״באמצעות פתרון HARMAN OTA ו-AWS ניתן ׳לדחוף׳ עדכוני תוכנה חשובים למיליוני כלי רכב שינועו על הכבישים בקלות, ביעילות ובבטחה״, אומרת גבע ומציינת כי מדובר בפתרון דה פאקטו כיום שמאפשר לבצע עדכוני תוכנה למכוניות בכל רחבי העולם, כש- 25 יצרניות רכב משתמשות בפתרון לעדכן מרחוק מעל 60 מיליון מכוניות ובשנים הקרובות המספר הזה יגיע לכ-550 מיליון רכבים מחוזים שכבר נחתמו. 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית