התכנית הבינלאומית של האיחוד האירופי עבור סטארט-אפים פותחת מחזור שלישי בישראל

ההרשמה לתכנית Calling2Scale של EIT Hub Israel, השלוחה הישראלית של מכון החדשנות והטכנולוגיה של האיחוד האירופי, נפתחת להרשמה עבור סטארט-אפים ישראליים ואירופאים בתחומי בריאות, אנרגיה מתחדשת, ואקלים – פלסטיק ותחליפי דלק

צילום: בר כהן

על רקע הצטרפותה של ישראל לתכנית למימון המחקר והחדשנות "הורייזון אירופה" של האיחוד האירופי במסגרתו תשקיע המדינה כ-8.5 מיליארד שקלים על פני שבע שנים, פותחת EIT Hub Israel, השלוחה הישראלית של מכון החדשנות והטכנולוגיה של האיחוד האירופי, את המחזור השלישי של תכנית פוסט ההאצה הבינלאומית Calling2Scale.

התכנית, שתיפתח בשיתוף חברת האנרגיה "דוראל אנרגיה" המובילה בתחום האנרגיה המתחדשת, ''אלפריה'' - ספקית האנרגיה המובילה בצפון איטליה, חברת המכשור הרפואי "אינטג'ר" האמריקנית, Imed - ההאב של המרכז הרפואי "איכילוב" וקבוצת "בזן" – מקבוצות האנרגיה הגדולות בישראל, מיועדת לסטארט-אפים ישראליים ואירופאיים בתחומי בריאות, אנרגיה מתחדשת ואקלים – פלסטיק ותחליפי דלק.

התכנית, שהסטארט-אפים בוגרי שני המחזורים הראשונים שלה גייסו 5.7 מיליון יורו תוך כדי ואחרי התכנית, מיועדת לסטארט-אפים בשלבי פוסט אקסלרציה עם מוצר עובד. התכנית, לה ניתן להגיש מועמדות מעתה ובמהלך חודש מרץ-אפריל, מתמקדת בתהליך הצמיחה של סטארטאפים בשלים לחדירה לשווקים חדשים, ומציעה תמיכה מלאה בצעדים השונים שעליהן לעשות לקראת השוק הגלובאלי.

16 הסטארט-אפים שייבחרו להשתתף בתכנית ייהנו מלמידת עמיתים המשלבת יזמיות ויזמים מישראל ומאירופה, החולקים את אותם האתגרים והקשיים ויעבדו יחד על גיבוש רעיונות ומציאת פתרונות. 

בנוסף, יצוותו לחברות המשתתפות בתכנית מנטורים מנוסים מהתעשייה, שהתאמתם תיעשה לפי המסלולים השונים בהם החברות פועלות. תהליך המנטורינג יתמקד בתחומים המקצועיים של פיתוח עסקי, מכירות, התאמות לעולם שאחרי הקורונה, מנהיגות, מיסוי, ייעוץ משפטי ועוד. בנוסף ייהנו הסטארט-אפים המשתתפים ממאגר מנטורים מגוון של מומחים ישראלים ואירופיים ומשיווק נרחב מערוצים של EIT וקהילת החדשנות של EIT.

התכנית צפויה להימשך 3 חודשים ולהתקיים על פני שמונה מפגשים במגוון נושאים: כניסה לשווקים חדשים, ברנדינג, IP, רגולציה, שיווק ומכירות ועוד. בנוסף, מציעה התכנית סדנאות מקצועיות לבחירה ובהן פסיכולוגיית סטארט-אפים, סטורי-טלינג, הגשת מענקים לאיחוד האירופי, רגולציה אירופית, ישראלית ואמריקנית ועוד. 

התכנית תחל בחודש אפריל הקרוב והמפגשים יתקיימו בפורמט היברידי המשלב מפגשים פרונטאליים ומקוונים. עם סיומה של התכנית בחודש יולי, יתקיים אירוע Demo Day בהשתתפות שחקני מפתח באקו-סיסטם הישראלי, קרנות, מנכ"לים ומשקיעים. 

לינק להרשמה לתכנית

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית