בואינג נכנסת לשוק המוניות המעופפות
מרק אלן, ראש חטיבת האסטרטגיה של בואינג, אמר כי החברה מאמינה בפרוייקט וכי יש חשיבות לפיתוח יכולות תחבורה חדישות
דן ארקין
| 25/01/2022
חברת בואינג הודיעה אתמול על כוונתה להשקיע סכום נוסף של 450 מיליון דולר בפרוייקט פיתוח מונית אוויר חשמלית ללא טייס.
בואינג וחברת הסטארטאפ WISK AIR הודיעו על ההשקעה הגדולה בפרוייקט משותף לענק התעופה בואינג ולחברת הפיתוח KITTY HAWK.
מונית האוויר החדישה ממריאה ונוחתת אנכית ( VITOL), היא נראית כמו מסוק קטן אך המנוע חשמלי והמונית לא תשמיע רעש. כלי הטיס אמור לפעול בעיקר בערים גדולות, בסביבה אורבנית, ולהטיס אנשים ומטען.
בארה"ב יש כיום יותר מעשר חברות המפתחות מוניות אוויר, אך החשיבות של WISK AIR היא ההשקעה הגדולה של חברה כמו בואינג.
מרק אלן, ראש חטיבת האסטרטגיה של בואינג, אמר כי החברה מאמינה בפרוייקט וכי יש חשיבות לפיתוח יכולות תחבורה חדישות, הנעת כלי טיס בסיוע בינה מלאכותית, כלי אוטומטי וחשמלי.
מרק אלן, ראש חטיבת האסטרטגיה של בואינג, אמר כי החברה מאמינה בפרוייקט וכי יש חשיבות לפיתוח יכולות תחבורה חדישות
חברת בואינג הודיעה אתמול על כוונתה להשקיע סכום נוסף של 450 מיליון דולר בפרוייקט פיתוח מונית אוויר חשמלית ללא טייס.
בואינג וחברת הסטארטאפ WISK AIR הודיעו על ההשקעה הגדולה בפרוייקט משותף לענק התעופה בואינג ולחברת הפיתוח KITTY HAWK.
מונית האוויר החדישה ממריאה ונוחתת אנכית ( VITOL), היא נראית כמו מסוק קטן אך המנוע חשמלי והמונית לא תשמיע רעש. כלי הטיס אמור לפעול בעיקר בערים גדולות, בסביבה אורבנית, ולהטיס אנשים ומטען.
בארה"ב יש כיום יותר מעשר חברות המפתחות מוניות אוויר, אך החשיבות של WISK AIR היא ההשקעה הגדולה של חברה כמו בואינג.
מרק אלן, ראש חטיבת האסטרטגיה של בואינג, אמר כי החברה מאמינה בפרוייקט וכי יש חשיבות לפיתוח יכולות תחבורה חדישות, הנעת כלי טיס בסיוע בינה מלאכותית, כלי אוטומטי וחשמלי.