Redefine חושפת מערכת בדיקת נאותות אוטומטית לעסקאות קריפטו

המערכת שמה דגש על אוטומציה של תהליכי בדיקת נאותות וניטור סיכונים - שהתבצעו עד כה באופן ידני

Redefine חושפת מערכת בדיקת נאותות אוטומטית לעסקאות קריפטו

קרדיט צילומים: אריק סולטן

הפלטפורמה של Redefine היא חומת אש בתחום ה-DeFi ומיועדת בשלב הראשון למשקיעים המוסדיים הפועלים בענף. היא מבצעת ניתוח סיכונים אוטומטי, עוקבת אחר שינויים בשוק בזמן אמת ואף מצילה כספים באופן אקטיבי במקרה של מתקפת סייבר.

המערכת שמה דגש על אוטומציה של תהליכי בדיקת נאותות וניטור סיכונים - שהתבצעו עד כה באופן ידני, ומאפשרת למשקיעים להשקיע בפרויקטים העדכניים ביותר ולנטר את הסיכונים הכרוכים בפוזיציות שלהם באופן מיטבי.

רידיפיין עובדת בשיתופי פעולה עם חברות מהשורה הראשונה בתחום כמו Fireblocks וכן החלה לעבוד באופן הדוק עם מספר לקוחות בטא בולטים, כמו Celsius Network, כדי למקד את המוצר ולהתאים אותו באופן מלא לצורכי השוק והלקוחות.

שירה ברזיס, מייסדת שותפה ומנכ"ל Redefine: "יצירת סביבה בטוחה לסוחרים היא קריטית להתפתחות תחום הDeFi, המהווה צעד חשוב נוסף ביישום האידיאולוגיה של הקריפטו. החזון הוא יצירת חברה שיוויונית שבה לכל אדם יש גישה למוצרים פיננסיים, בלי צורך בתיווך של גורמים שלישיים שפועלים לעיתים במדיניות מפלה ואינטרסנטית.״

הגיוס נעשה בהובלת Ribbit Capital מפאלו אלטו, ובהשתתפות Jump Capital ו-ParaFi Capital לפי שווי של 50 מיליון דולר. Ribbit Capital היא קרן הון סיכון ידועה הממקדת את השקעותיה בתעשיות פינטק ובלוקצ'יין, ויש לה ניסיון מוכח כמשקיעה בשלבים מוקדמים בחברות כמו Coinbase, Robinhood ו- Chainalysis.

 ParaFi Capital ו-Jump Capital, הן קרנות אמריקאיות מוכרות המתמקדות בהשקעות בשלבים מוקדמים בחברות פינטק ובלוקצ'יין דרך זרועות ההון-סיכון שלהן. מימון זה מגיע בנוסף לסבב קודם (pre-seed) של 3 מיליון דולר שגויס ביוני אשתקד, בהובלת More VC ו-Accomplice Blockchain, שהשתתפו גם הן בסבב הנוכחי. 

החברה מעסיקה 14 עובדים במרכז פיתוח בישראל ובארה"ב, רובם בעלי רקע ביחידות טכנולוגיות של צה"ל. כספי הגיוס ישמשו להתרחבות בישראל ובניו יורק, גיוס עובדים למחקר ופיתוח.

אולי יעניין אותך גם