דו״ח: אלביט, תעשיה אווירית ורפאל בין המובילות בעולם בתחום מערכות נגד רחפנים וכטמ"מים

בין 20 החברות המובילות, מלבד שלוש הישראליות, נמצאות בואינג, איירבוס, ליאונרדו, הריס טכנולוגיות, לוקהיד מרטין, נורת'רופ גראמן וריית'יון

דו״ח: אלביט, תעשיה אווירית ורפאל בין המובילות בעולם בתחום מערכות נגד רחפנים וכטמ"מים

bigstock

הולך וצומח במהירות שוק המערכות נגד רחפנים ונגד כטמ"מים. השוק הגיע בשנה שעבר לשווי של 1.57 מיליארד  דולר ועתיד להגיע ל-6.44 מיליארד דולר בשנת 2031.

שלוש חברות ישראליות – אלביט מערכות, תעשיה אווירית ורפאל – הן בין 20 החברות המובילות בעולם בתחום, כך על פי דוח חדש של חברת RESEARCH AND MARKET  שמפרסם DEFENSE POST. עשרים החברות הן מובילות בפיתוח, יצור ושיווק של 65 אחוזים מהשוק העולמי בתחום.

הדו״ח קובע כי הסיבה העיקרית לגידול המהיר בתחום המערכות האנטי רחפנים וכטמ"מים היא הצורך לאתר ולנטר את המספר ההולך וגדל של מערכות בלתי מאויישות. החברות המובילות מצליחות לחתום על חוזים ארוכי-טווח עם לקוחות צבאיים וממשלתיים.

המשתמשים מפעילים טכנולוגיות שונות לעצירת רחפנים כמו מערכות מבוססות GPS, רשתות לעצירת רחפנים עוינים, ציוד לחסימת שידורי RF – כל אלו מותקנים במערכות מתקדמות נגד רחפנים. המערכות המתוחכמות יותר מצויידות בטכנולוגיות אלקטרו-אופטיות ואינפרה-אדום.

בין 20 החברות המובילות, מלבד שלוש הישראליות, נמצאות בואינג, איירבוס, ליאונרדו, הריס טכנולוגיות, לוקהיד מרטין, נורת'רופ גראמן וריית'יון. 

אולי יעניין אותך גם

טל חן, שותף במחלקת בנקאות השקעות ומימון תאגידי בDeloitte- ישראל (טל היה בין מובילי הדוח) | קרדיט צילום: אלמוג סוגבקר

Deloitte ישראל: קיטון בהוצאות על מוצרי סייבר יגדיל מיזוגים בענף

גיוסי השקעות בשוויי Down-Round, עשויים לשמש כקטליזטור לרכישות חברות סייבר על ידי חברות בינ"ל