יותר מ-100 חברי קונגרס רפובליקנים קוראים לנשיא ביידן לפרוש משיחות הגרעין בווינה

חברי הקונגרס הרפובליקנים קוראים לנשיא להכריז מיד על סנקציות חדשות נגד איראן בגלל משלוחי הנפט האיראני לוונצואלה, לסין, לרוסיה ולמדינות נוספות

Official White House Photo by Adam Schultz

קבוצה של יותר ממאה חברי קונגרס רפובליקנים קוראים לנשיא ביידן לפרוש משיחות הגרעין בווינה. הדברים כלולים במכתב שנשלח למחלקת המדינה, ובראש הכותבים חבר ועדת החוץ של בית הנבחרים מייקל מקול (רפובליקני מטקסס) וחתומים עוד 109 חברי קונגרס. 

"המשך הדחייה והעיכובים של עניין זה", הם כותבים לנשיא, "מאפשר לאיראן להמשיך בפעולותיה הזדוניות, כולל תכנית גרעין תוקפנית". פרשנים אומרים, מדווח FREE BEACON, שהרפובליקנים מאוחדים בדעתם נגד חזרה להסכם הגרעין משנת 2015. 

במכתב נאמר כי "איראן ממשיכה בתכנית הגרעין שלה עם צנטריפוגות מתקדמות, עם  העשרה עד 60 אחוזים, והיא ממשיכה לרכוש ידע בתחומי הגרעין וחוסמת את פקחי האו"ם".

חברי הקונגרס הרפובליקנים קוראים לנשיא להכריז מיד על סנקציות חדשות נגד איראן בגלל משלוחי הנפט האיראני לוונצואלה, לסין, לרוסיה ולמדינות נוספות. 

מחלקת המדינה הודיעה כי במשמרתו של הנשיא ביידן לא תורשה איראן להחזיק בנשק גרעיני. "ממשל זה מאמין שדיפלומטיה בשת"פ עם בעלות בריתה של ארה"ב היא הדרך הטובה ביותר להשיג מטרה זו", נאמר בהודעת הסטייט דפרטמנט.
 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית