האקרים פרצו למערכת בריאות בדרום מזרח פלורידה

התוקפים ניגשו לרשתות המחשבים של Broward Health באמצעות "ספק רפואי של צד שלישי", על פי הודעת החברה. מידע אישי ופיננסי רגיש על למעלה מ-1.3 מיליון אנשים נחשף

bigstock

האקרים פרצו את רשתות המחשבים של מערכת בריאות בדרום מזרח פלורידה באוקטובר וייתכן כי ניגשו למידע אישי ופיננסי רגיש על למעלה מ-1.3 מיליון אנשים, כך הודיעה מערכת הבריאות השבוע.

מספרי תעודת זהות, היסטוריה רפואית של חולים ופרטי חשבון בנק הם בין הנתונים שנחשפו בהפרה של Broward Health, רשת של למעלה מ-30 מתקני בריאות המשרתים חולים בכשני מיליון איש במחוז Broward, פלורידה. 

כ-470 מהקורבנות חיים במיין. כמו מדינות אחרות, החוק במיין מחייב ארגונים המחזיקים בנתונים אישיים של תושבי המדינה להגיש גילוי נאות כאשר הם נפרצו.

במקרה של Broward Health, נראה שהתקרית לא הייתה כרוכה בתוכנת כופר. דוברת Broward Health, ג'ניפר סמית', אמרה ל-CNN שההאקרים לא הגישו כל דרישה לכופר וכי לא שולם כופר. "הטיפול בחולים לא הופרע או הושפע בשום זמן במהלך או בעקבות האירוע הזה", אמרה סמית'. 

מארק קרוטוסקי, שרשום כעורך דין של Broward Health, לא הגיב מיד לבקשה להגיב.

התוקפים ניגשו לרשתות המחשבים של Broward Health באמצעות "ספק רפואי של צד שלישי", על פי הודעת החברה. אירוע המדגיש את החשיפה שיש לבתי חולים וארגונים אחרים להאקרים דרך שרשראות האספקה שלהם.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית