בת ים: תיקים אישיים של תלמידים הכוללים מידע אישי נמצאו חשופים ברחוב

בעקבות דיווח מגורם פרטי, שהתקבל ברשות להגנת הפרטיות נמצאו תמונות של התלמידים, שאלונים, הערכות פסיכולוגיות וחומרים נוספים אישיים

בת ים: תיקים אישיים של תלמידים הכוללים מידע אישי נמצאו חשופים ברחוב

bigstock

הרשות להגנת הפרטיות במשרד המשפטים החלה בחקירה של אירוע אבטחת מידע חמור שהתרחש במוסד חינוך בעיר בת ים, במסגרתו נחשף מידע אישי ורגיש על אודות תלמידי המוסד. 

חקירת האירוע החלה עקב דיווח שהתקבל ברשות להגנת הפרטיות מגורם פרטי ממנו עלה כי מוסד החינוך השליך כמויות עצומות של תיקים אישיים של תלמידים הכוללים מידע אישי רב לרבות תמונות קטינים, שאלונים, הערכות פסיכולוגיות ועוד, באופן הגלוי וזמין לכל עובר אורח

בעקבות דיווח מגורם פרטי, שהתקבל ברשות להגנת הפרטיות במשרד המשפטים על אירוע אבטחת מידע חמור במוסד חינוכי בבת ים, בו הושלכו כמויות עצומות של תיקים אישיים של תלמידים הלומדים במוסד וכוללים מידע אישי, כגון: תמונות של התלמידים, שאלונים, הערכות פסיכולוגיות וחומרים נוספים אישיים, פנתה הרשות לנציגי מוסד החינוך והעירייה בדרישה לטיפול דחוף ומיידי.

בעקבות הפנייה, פעל מוסד החינוך לשם טיפול באירוע ואסף את החומרים החשופים. יחד עם זאת, עד כה טרם הועבר דיווח על אירוע אבטחה חמור, כמתחייב על פי תקנות הגנת הפרטיות (אבטחת מידע).

 

 

 

 

אולי יעניין אותך גם

טל חן, שותף במחלקת בנקאות השקעות ומימון תאגידי בDeloitte- ישראל (טל היה בין מובילי הדוח) | קרדיט צילום: אלמוג סוגבקר

Deloitte ישראל: קיטון בהוצאות על מוצרי סייבר יגדיל מיזוגים בענף

גיוסי השקעות בשוויי Down-Round, עשויים לשמש כקטליזטור לרכישות חברות סייבר על ידי חברות בינ"ל