שלושה חברי וועד מנהל חדשים באיגוד האינטרנט הישראלי

ד"ר שרון בר-זיו, עו"ד ורד זליכה וד״ר תומר סיימון הצטרפו לוועד המנהל של איגוד האינטרנט הישראלי

קרדיט לתמונות: ד"ר תומר סיימון - צילום עצמי | ד"ר שרון בר-זיו - קרדיט תמונה: עידו לביא | עו"ד ורד זליכה -  קרדיט תמונה: איה בן עזרי 

ד"ר שרון בר-זיו, מרצה וחוקר בתחומי הממשק שבין משפט וטכנולוגיה , עו"ד ורד זליכה, שותפה וראשת תחום סייבר ובינה מלאכותית במשרד עורכי הדין ליפא מאיר ושות' ועמיתת מחקר במרכז פדרמן לחקר הסייבר בפקולטה למשפטים באוניברסיטה העברית, ד״ר תומר סיימון – המדען הראשי של מייקרוסופט ישראל מחקר ופיתוח

הליך הבחירות לוועד המנהל של איגוד האינטרנט הישראלי (ע"ר) לשנת 2021, הסתיים בבחירתם של שלושה חברים חדשים לוועד מנהל: ד"ר שרון בר-זיו, עו"ד ורד זליכה וד"ר תומר סיימון. שלושת חברי הוועד החדשים מביאים איתם ידע וניסיון מקצועי רחבים. הם חולקים תחומי התמחות מגוונים של טכנולוגיה, משפט וסייבר, וייקחו חלק פעיל בקידום אסטרטגיית ומטרות האיגוד.

הוועד המנהל של איגוד האינטרנט הישראלי אמון על התוויית המדיניות והאסטרטגיה של האיגוד. הוועד המנהל מונה שבעה חברים ותקופת הכהונה של כל חבר ועד הינה שלוש שנים. כל חברי הוועד המנהל מכהנים בתפקידם בהתנדבות. בסיומה של 2021, תסיים פרופסור קרין נהון את תפקידה כנשיאת האיגוד בתום חמש שנות כהונה. הוועד המנהל החדש יתכנס בחודש ינואר ויבחר בנשיא, או נשיאה, חדשים.

פרופ׳ קרין נהון, בירכה את חברי הוועד הנכנסים ״אני מסיימת את תפקידי בתחושת סיפוק גדולה. האיגוד היום הוא גוף משפיע, עצמאי, בלתי תלוי ומקצועי. אני מברכת את שלושת חברי הוועד שנבחרו, מדובר באנשים איכותיים ומקצועיים, ואני יודעת שהאיגוד בידיים טובות״.

ד"ר שרון בר-זיו, מרצה בבית הספר למשפטים, המכללה האקדמית ספיר. היא מתמחה בממשק שבין משפט וטכנולוגיה, ועוסקת במחקר והוראה בתחום דיני המידע, דיני קניין רוחני, חדשנות ויזמות. מאמריה של ד"ר בר-זיו מתפרסמים בכתבי עת מובילים והיא מוזמנת להשתתף בכנסים בתחומי מומחיותה בישראל ובחו"ל.

עו"ד ורד זליכה, שותפה וראשת תחום סייבר ובינה מלאכותית במשרד עורכי הדין ליפא מאיר ושות' ועמיתת מחקר במרכז פדרמן לחקר הסייבר בפקולטה למשפטים באוניברסיטה העברית. ורד היא מומחית במשפט ובמדיניות סייבר, ובעלת ניסיון רב בעיסוק במשפט, סייבר וטכנולוגיה, בזירה הבינלאומית, במגזר הציבורי ובמגזר הפרטי. בתפקידה כיום, מובילה את פרקטיקת הסייבר והבינה המלאכותית במשרד ליפא מאיר, ואמונה על ייעוץ משפטי למגוון ארגונים וחברות במשק.

כיהנה בעבר כראשת תחום מדיניות בינלאומית במערך הסייבר הלאומי, וייצגה את ישראל בקבוצות עבודה לסייבר באו"ם וב – OECD. כן היתה יועצת משפטית לענייני טכנולוגיה וסייבר בצה"ל. בנוסף, כיהנה בעבר כחברת וועדת ההיגוי של המרכז לחקר הסייבר - משפט ומדיניות, באוניברסיטת חיפה.

ד"ר תומר סיימון, הינו המדען הראשי של מיקרוסופט ישראל מחקר ופיתוח. בתפקידו הקודם היה תומר סמנכ"ל טכנולוגיות לאומיות במיקרוסופט ישראל. תומר הינו מומחה בתכנון והובלת תהליכי טרנספורמציה דיגיטלית ובטכנולוגיות ענן ציבורי, בינה מלאכותית ומחשוב קוונטי, וחוקר שנים את תחומי האוטומציה ועתיד שוק העבודה.

היום, תומר מלווה בכירים רבים במערכת הלאומית הישראלית והבינלאומית בבניית אסטרטגיות ארגוניות ולאומיות. ד"ר סיימון משמש מזה שנתיים ככנציג ציבור בועדת ההיגוי לשירותי התשתית של האיגוד.

img
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
דעה | צה״ל צריך לחשוב על שבב לאיתור חייל במקרה של נפילה בשבי