קלארוטי השלימה סבב גיוס E של 400 מיליון דולר 

יוסי כהן, ראש המוסד היוצא ומנהל פעילות ההשקעות של SoftBank בישראל, מצטרף לדירקטוריון קלארוטי

קלארוטי השלימה סבב גיוס E של 400 מיליון דולר 

קרדיט צילום: קרן מזור

חברת הסייבר הישראלית-גלובלית קלארוטי (Claroty), הודיעה היום על סגירת סבב גיוס E בסכום של 400 מיליון דולר וחתימה על הסכם לרכישת חברת מדיגייט (Medigate) הישראלית, הפועלת בתחום אבטחת התשתיות הקריטיות עבור בתי חולים, כולל מכשור רפואי בפרט והאינטרנט של הדברים (IoT).

הסבב הנוכחי מביא את סך הגיוסים של קלארוטי ל-635 מיליון דולר, מה שהופך אותה לחברת אבטחת הסייבר שגייסה את סכום הכסף הגדול ביותר במגזרי התעשייה, הבריאות וה-IoT הארגוני . רכישת מדיגייט הינה צעד נוסף בחזון של קלארוטי לאבטח את כל המערכות הפיזיות המחוברות לרשת במגזרי התעשייה, הבריאות ובסביבות ארגוניות – האינטרנט המורחב של הדברים (the Extended Internet of Things – XioT).

את הסבב הובילו במשותף SoftBank Vision Fund 2, המשקיעה בקלארוטי לראשונה, והמשקיעים הקיימים Bessemer Venture Partners ושניידר אלקטריק. משקיעים קיימים של קלארוטי, כולל Team8, ISTARI (פלטפורמת אבטחת סייבר גלובלית שהקימה Temasek), ו-Standard Investments (לשעבר North 40) השתתפו אף הם בסבב הגיוס.

בעקבות ההשקעה, ראש המוסד היוצא יוסי כהן, מנהל פעילות ההשקעות של SoftBank בישראל, הצטרף לדירקטוריון של קלארוטי. לדבריו – "יוזמות של טרנספורמציה דיגיטלית מניעות כיום את המערכות הפיזיות החיוניות שאנו מסתמכים עליהן לצרכים האנושיים הבסיסיים ביותר. לכן אבטחת מערכות אלה עוסקת, בסופו של דבר, בהפחתת סיכונים לחיי אדם.״

יניב ורדי, מנכ"ל קלארוטי: "החיבור של המערכות הפיזיות לרשת בתעשיות הייצור, הבריאות, האנרגיה ואחרות, אמנם מקנה יתרון תחרותי משמעותי מבחינת גמישות וזריזות תפעולית, אך הוא גם מגדיל את החשיפה שלהן לאיומי סייבר בעלי השלכות משמעותיות על בטחון הציבור, הסביבה והכלכלה. השילוב של המומחיות העמוקה והטכנולוגיות הייחודיות של מדיגייט וקלארוטי בפלטפורמה אחת, מהווה קפיצת מדרגה ענקית במשימה שלנו לאבטח את העולם המתפתח תמידית של ה-IoT.״

יונתן לנגר, מייסד-שותף ומנכ"ל חברת מדיגייט: "אנו בנינו את פלטפורמת האבטחה הראשונה הממוקדת ב-IoT במגזר הבריאות. הצטרפותנו לקלארוטי מבטיחה ללקוחותינו, לא רק את ההגנה הטובה ביותר לציוד הרפואי המחובר שלהם, אלא גם לטווח רחב של נכסי IoT תעשייתיים הנמצאים ברשתות שלהם, וזאת ללא הצורך לחבר בין כלים נפרדים".

נדב צפריר, מייסד ומנכ"ל Team8: "המהלך של קלארוטי לאבטחת תחום הבריאות, בהמשך לסבב הגיוס האחרון שלה, מחזק אף יותר את מעמדה כפלטפורמת אבטחת הסייבר התעשייתית המובילה בעולם, עבור ארגונים במגוון רחב של ענפים".