צפו | ראש המוסד הבריטי בהרצאה פומבית ראשונה: מודיעין אנושי בעידן דיגיטלי

ריצ׳רד מור, ראש ה-MI6 (המוסד הבריטי) בכנס של מכון IISS: ״יש כאן פרדוקס, אותו אנסה להסביר בצורה מלאה יותר בהמשך דבריי. זה הולך כדלקמן: כדי להישאר בסוד, נצטרך להיות פתוחים יותר״

״זה עדיין יוצא דופן שהמחזיק בתפקיד זה נואם נאומים פומביים. זה משהו שאני רוצה לשנות, באופן מושכל, משתי סיבות״, מסביר ריצ׳רד מור, ראש ה-MI6 (המוסד הבריטי) בכנס של מכון IISS. 

״ראשית, זה חלק חשוב מהדרך שבה אנחנו רואים את עצמנו אחראים, בתוך דמוקרטיה, לאופן שבו אנחנו שומרים על תמיכה ציבורית במה שאנחנו עושים, ו - אני מקווה - איך אנחנו מעוררים אנשים לרצות לבוא ולהצטרף אלינו.

״שנית, האופי המשתנה של האיומים העומדים בפנינו דורש מידה רבה יותר של פתיחות מסוכנות ביון מודרנית. יש כאן פרדוקס, אותו אנסה להסביר בצורה מלאה יותר בהמשך דבריי. זה הולך כדלקמן: כדי להישאר בסוד, נצטרך להיות פתוחים יותר.

״תמיד יהיו גבולות למה שאני יכול להגיד. MI6  הוא ארגון שעוסק בסודות. ואכן, אחת מהחובות הבודדות שצוינו על פי חוק שירותי המודיעין משנת 1994 היא לא לחשוף את המידע שלנו על בסיס לא מורשה. אבל, עם זאת, אשתף אתכם הבוקר ככל שאוכל בעבודתנו להגנה על הביטחון, וקידום האינטרסים והערכים, של הממלכה המאוחדת.״ 

צפו בהרצאה המלאה: 

 

 

 

 

אולי יעניין אותך גם