ארמיס מגייסת 300 מיליון דולר לפי שווי של 3.4 מיליארד דולר

גיוס זה מתבצע שמונה חודשים לאחר גיוס קודם, בשווי של 2 מיליארד דול. כל הכסף ייכנס לקופת החברה, שמתכננת לרכוש חברות חדשניות בתחומי פעילותה, להרחיב את מערכי השיווק והמכירות ולהגדיל בשנה את מספר העובדים

ארמיס מגייסת 300 מיליון דולר לפי שווי של 3.4 מיליארד דולר

מייסדי ארמיס, יבגני דירדוב ונדיר יזרעאל. צילומים: אלעד מלכה

חברת הסייבר ארמיס הודיעה על סגירת סיבוב השקעה חדש ועל הגדלת שוויה של החברה ל-3.4 מיליארד דולר. זאת, שמונה חודשים לאחר שגייסה 125 מיליון דולר לפי שווי של 2 מיליארד דולר. עד היום גייסה החברה סכום כולל של 600 מיליון דולר, שכולם נכנסו לקופת החברה. את הגיוס הנוכחי מובילה קרן הפרייבט אקוויטי One Equity Partners (OEP), בשיתוף עם משקיעים קיימים.

כל סכום הגיוס ייכנס לקופת החברה, שמתכננת לרכוש חברות חדשניות בתחומי פעילותה, להרחיב את מערכי השיווק והמכירות ולהגדיל בשנה הקרובה את מספר העובדים ב-50%. ארמיס, בה מועסקים כיום כ-500 עובדים, תמשיך לפעול באופן עצמאי תחת ניהולם המלא של שני מייסדיה, המנכ"ל יבגני דיברוב ומנהל הטכנולוגיה הראשי נדיר יזרעא. בין המשקיעים הבולטים בחברה ניתן למצוא את אינסייט פרטנרס – שתמשיך להיות בעלת השליטה בחברה.

עד שנת 2025 צפויים להיות יותר מ- 40 מיליארד מכשירים מחוברים לאינטרנט, והפלטפורמה של ארמיס מספקת פתרון אבטחה מקצה לקצה למכשירים אלה. הפלטפורמה מספקת מיפוי מלא, זיהוי חולשות וניהול סיכונים לכלל הנכסים במגוון רחב של תעשיות כמו מחשוב, יישומים ארגוניים, רפואה, טכנולוגיה תפעולית, מערכות בקרה תעשייתיות (ICS), IoT, IIoT, ו-OT.

ארמיס מעניקה פלטפורמה אחודה עבור תחומים מגוונים כמו תשתיות קריטיות (צינורות נפט, תחנות כוח, מים, חשמל), ארגוני בריאות (ארמיס מגנה חלק מבתי החולים הגדולים בעולם); IoT Security; הגנה על מכשירים וניהול החולשות שלהם; גילוי פערי אבטחת מידע בנכסים ומכשירים של הארגון.

מהחברה נמסר, כי שלוש השנים האחרונות גדלו הכנסותיה בשיעור עצום של 8,826%, וכעת היא נמנית עם חברות  הסייבר בעלות קצב הצמיחה המהיר בעולם. הגורמים שמאפשרים צמיחה זו הם גידול בנתח השוק הצומח במהירות בו החברה פועלת, והתרחבות לוורטיקלים ואזורים נוספים. דלויט דירגה לאחרונה את ארמיס בין 25 חברות הטכנולוגיה הצומחות ביותר בצפון אמריקה.

יבגני דיברוב, מנכ"ל ומייסד-שותף של ארמיס: "אנו בונים ענקית סייבר גלובלית כחול לבן, שצומחת במהירות, ולכן כל כספי הגיוס ייכנסו לחברה וישמשו להתרחבות מואצת, במטרה לכבוש נתחי שוק נוספים. כושר הצמיחה שלנו תלוי בגיוס עובדים מבריקים בישראל ובהמשך של חדשנות טכנולוגית מובילה בעולם".

נדיר יזרעאל, סמנכ"ל הטכנולוגיות ומייסד-שותף של ארמיס: "אנו ממשיכים להתקדם לעבר בניית חברת ענק, ולכן החלטנו להכניס את כל הכסף לקופת החברה ללא סקונדרי, ולתמוך במטרה זו. ארמיס ממשיכה להתרחב בענפי הפדרל, מימשל מקומי וחינוך, בנוסף לתחומי פעילותה המסורתיים ב-IoT, IT, רפואה וארגונים. אנו מגדילים את נתח השוק שלנו בכל הוורטיקלים החדשים שאליהם נכנסנו".

אולי יעניין אותך גם