הסטארטאפ Anyword גייס 21 מיליון דולר מבכירים בלינקדין, גוגל ואיירונסורס
החברה מפתחת פלטפורמת בינה מלאכותית לכתיבה אוטומטית של טקסטים שיווקיים ומאמרים, הנמצאת בשימוש של כאלף חברות
הסטארטאפ Anyword השלים גיוס של 21 מיליון דולר בהובלת Innovation Endeavors ובהשתתפות אישית של בכירים בחברות הייטק, ובהם תומר כהן, מנהל המוצר הראשי בלינקדין; יוסי מטיאס, סגן נשיא גוגל העולמית; עומרי קפלן, מייסד שותף של איירון סורס; אמיר אורד, מנכ"ל סייסנס, ועוד.
אניוורד מפתחת פלטפורמת בינה מלאכותית שמנסחת טקסט למאמרים, מודעות, פוסטים לרשתות חברתיות, דואר אלקטרוני שיווקי ודפי נחיתה. האלגוריתם שפיתחה החברה מכין טקסט או מאמר בכל אורך שהוא על סמך מילות מפתח, סריקת אתרים ספציפיים וטקסט חופשי מהאינטרנט תוך עריכה ועיבוד שלהם למסמך חדש.
על פי נתוני החברה, הפלטפורמה נמצאת בשימוש של כאלף חברות, בהן Ted Baker ו-Conde Nast. הטכנולוגיה משמשת אותם כדי לייצר ולהתאים טקסטים לקהלים ספציפיים לפי גילאים וחתכים אחרים במטרה לייצר עוד מכירות.
החברה הוקמה על ידי יניב מקובר, המשמש מנכ"ל, ואדם הבארי, סמנכ"ל מחקר ופיתוח, וגייסה מאז הקמתה 30 מיליון דולר, כולל הסבב הנוכחי. לחברה 50 עובדים בתל אביב ובניו יורק. כספי ההשקעה ישמשו את החברה בפיתוח הפלטפורמה, הרחבתה מאנגלית לצרפתית, ספרדית, גרמנית, איטלקית ושפות נוספות, ולהרחבת מרכז הפיתוח הישראלי וגיוס עובדים חדשים.
מדי יום נוצרים ומתפרסמים בערוצים הדיגיטליים בעולם למעלה ממיליארד מסרים שיווקים שונים״, מסר יניב מקובר, מנכ"ל ומייסד שותף של Anyword. "אנשי השיווק והמכירות מנסים לפצח מהו המסר הנכון שיניע את הלקוחות הפוטנציאלים לקריאה ולפעולה. אנו יודעים לעשות זאת עם חיזוי מוקדם של איזה הודעה ומסר יעבור לאיזה קהל. בעוד שנים ספורות תוכן שנוצר בעזרת בינה מלאכותית יהפוך לנורמה. כותבים ינחשו פחות וישתמשו בנתונים יותר כדי לבנות מסרים ביעילות."
ריק סקנלון, שותף מייסד בחברת Innovation Endeavors, מסר כי ״התוצאות מראות מגמת צמיחה מדהימה לצד נאמנות לקוח יוצאת דופן. אנו נרגשים להגדיל את השותפות שלנו בחברה. יניב וצוות מומחי הטכנולוגיה והמוצר שלו פלטפורמה מדהימה שאומרת למשווקים מה לומר ואיך לומר זאת כדי להניב תוצאות טובות יותר באופן כמותי".