טכנולוגיית מיקרו-EV ישראלית תשולב ב״מהפיכה הירוקה״ בשווקי הודו ודרום מזרח אסיה

חברת רדלר טכנולוגיות חתמה על שיתוף פעולה אסטרטגי ארוך טווח עם Virtual Forest ההודית שתטמיע פטנטים של החברה הישראלית בהשקעה ראשונית בסכום 5.5 מליון דולר

צילום: מתוך אתר Redler Technologies

רדלר טכנולוגיות הישראלית, המתמחה בפתרונות ופטנטים עולמיים בתחומי כוח חשמלי וההינע, חתמה על שיתוף פעולה אסטרטגי עם Virtual Forest  (VF)  ההודית - מפתחת טכנולוגיות לרכבים חשמליים זעירים, מיקרו -EV-דו ותלת גלגלי – לשוק ההודי ומזרח אסיה בהשקעה כוללת  ראשונית העומדת על סכום של  5.5 מליון דולר. החברה תספק פתרונות בקרת הינע מהפכניים לתעשיית המיקורEV - הצוברת תאוצה, כחלק ממהפכה חשמלית ירוקה, אליה צועדות בענק הודו ושכנותיה.

שיתוף הפעולה יכלול שילוב פתרונות טכנולוגיים חדשניים ומוצרי הדגל של רדלר טכנולוגיות, החל משלב הפיתוח ולאחר בשלבי היצור, האינטגרציה והתמיכה ביחד עם VF  תוך התאמתם לצרכים המדויקים אל פיתוחים חדשים ורכבי EV דו ותלת גלגליים.

שוק בקרי ההינע נהנה מצמיחה מתמדת בהתאמה לשוק ה-EV הנמצא בצמיחה אדירה בהודו ומזרח אסיה. בשנת 2021 גלגל שוק זה סכום של 3.8 מיליון דולר והוא צפוי לצמיחה של 3000 אחוז לשווי של 267 מיליון דולר עד לשנת  2025.  

צפי זה נשען בין היתר על תוכנית לאומית עליה הכריזה ממשלת הודו ושר התחבורה גדקרי במטרה להפוך את תחום הEV- דו ותלת גלגלי  לכדי 80 אחוז עד שנת 2030. שוק זה מהווה חלק ארי מכלל כלי הרכב החשמליים  העולים מדי שנה על הכביש,  ומוערך במליארדי דולרים מכירות בשנה.

עם עליה לכביש של  17.4 מיליון כלי רכב דו ותלת גלגלי חדשים בשנת 2020 , לעומת 2.7 מיליון רכבים בלבד כאשר רק- 1.6 אחוז מכלל הרכבים החדשים שעולים מידי שנה על הכביש הנם בעלי אנרגיה ירוקה, מדובר בפוטנציאל צמיחה אדיר. 

רדלר טכנולוגיות פועלת בישראל ובעולם משנת  1994, ומתמחה בפיתוח ויצור טכנולוגיות בתחום החשמל-בקרת הינע וכוח חשמלי עבור תעשיות אזרחיות וביטחוניות. לרדלר פטנטים עולמיים בתחום פעילותה. בתחום הבקרים לרדלר פטנט המאפשר ניצול של עד  25% מההספק המבוזבז במערכת סוללות ומנועים עוצמתית ויתרונות רבים נוספים להפעלת מנועים חשמליים כגון חסכון באנרגיה, צפיפות אנרגטית גבוהה, שרידות גבוהה, ותוכנה חדשנית.

"אנחנו מתרגשים לקחת חלק במהפכה בהתהוותה בשוק שוב מאוד של הEV- דו ותלת גלגלי. הבחירה ב- VF הנה אידאלית מעצם העובדה שהסינרגיה הטכנולוגית ביננו תאפשר ליצור עתיד חיובי יותר״, מסר גיא נתנזון, מנכ"ל רדלר טכנולוגיות. ״בזכות הבקרים החכמים של רדלר וסטנדרטים תואמים באיכות, גודל ועלות לשוק ההודי ומזרח אסיה וביחד עם השותפה החדשה, VF , אנחנו שואפים לקדם את הנושא אנרגיה ירוקה ואת מדיניות 0 פליטות מתעבורה המצויים על סדר היום  הכלכלי והמדיני של האזור ושל העולם כולו״.

עומר באשיס, מנכ"ל ושותף בחברת  VF: ״אנו רואים חשיבות בשיתוף הפעולה עם רדלר טכנולוגיות. ביחד יהיה אפשר להביא להודו בשורה משמעותית ולוקליזציה של טכנולוגיות שתאפשר לקחת את תעשיית ה EV  בהודו ושכנותיה לעתיד טוב יותר״.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית