UVID 2021: סטדיקופטר חושפת את ה-RUAV Black Eagle 50 Electric 

לדברי החברה, זהו המסוק הבלתי מאויש הראשון אי פעם הפועל על מנוע חשמלי, עם משקל המראה מירבי של 50 ק"ג, לשימושים צבאיים ואזרחיים. ה-Black Eagle 50 Electric יוצג בתערוכת UVID Dronetech 2021 שתתקיים באקספו בתל אביב בתאריך 10/11/21

סטדיקופטר (Steadicopter),  חברה ישראלית בתחום מערכות אוויריות בלתי מאוישות רוטוריות (RUAS), חושפת את ה-Black Eagle 50 Electric, הדגם החדש במשפחת  RUAV המופעל באמצעות מנועים חשמליים ומיועד למגוון רחב של משימות אכיפת חוק, ימיות, אזרחיות וסמויות. ה-Black Eagle 50 Electric יוצג בתערוכת UVID Dronetech 2021 שתתקיים באקספו בתל אביב בתאריך 10/11/21.

לדברי חברת סטדיקופטר, ה-Black Eagle 50 Electric הנו המסוק הבלתי מאויש הראשון בהפעלה חשמלית עם משקל המראה מרבי של 50 ק"ג ומשקל מטען יעודי של 30 ק"ג, כולל מטען וסוללות, המסוגל להגיע עד לזמן טיסה של שעתיים. יכולות אלו מאפשרות ביצועים גבוהים וגמישות מבצעית מרבית הן עבור כוחות הביטחון והן עבור יישומים אזרחיים, כגון חיפוש והצלה, סייבר, מודיעין, גז ומשטחי נפט ומשימות ימיות אחרות.

המנוע המונע בחשמל מפחית משמעותית את משקל של הרכב האווירי ומאפשר קיבולת מטען נוספת עבור מגוון משימות. במשקל נטו של 20 ק"ג בלבד כפלטפורמה, ל-Black Eagle 50 Electric יש יכולת לשאת סוללות נוספות לטיסות ארוכות יותר, מטענים כבדים יותר ועוד. כמו שאר הפלטפורמות במשפחת Black Eagle, הכלי החדש מותאם במיוחד לטיסות בגובה רב, מה שהופך אותו לניתן לפריסה בתרחישים מבצעיים רבים בגובה רב.

"ה-Black Eagle 50 Electric פותח כמענה לצורך של לקוחות החברה ברחבי העולם בכלי המראה אנכית (VTOL) חשמלי, שעדיין יכול לשמש במשימות רבות ומגוונות, הן מבחינת יכולת נשיאת מטענים מתקדמים, והן לשהייה לזמן ארוך באוויר", אומר נועם לידור, מנהל מכירות ושיווק בחברת סטדיקופטר. "זוהי מערכת רבת-תחומית, מרובת משימות ורבת חיישנים, יחד עם כל היתרונות של מערכת סמויה, קלה לתחזוקה, בעלת אנרגיה חשמלית רב-תכליתית."

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית