הצטלמו עם כלי נשק ב-WhatsApp - ונעצרו

כתב האישום הראשון הוגש כנגד תושב טייבה, איהאם חאג' יחיא (22) וכתב אישום שני הוגש שני קטינים. הנאשמים הצטלמו עם כלי נשק ביישומון WhatsApp

הצטלמו עם כלי נשק ב-WhatsApp - ונעצרו

צילום: משטרת ישראל

פרקליטות מחוז מרכז (פלילי) הגישה היום לבית המשפט המחוזי מרכז שני כתבי אישום בגין עבירות נשיאת נשק ואביזר נשק, כנגד נאשמים אשר נהגו לתעד עצמם בתמונות כשהם אוחזים בנשק ומכוונים אותו לעבר אנשים נוספים ולאחר מכן לשלוח את התמונות באמצעות אפליקציית WhatsApp.

כתב האישום הראשון הוגש כנגד תושב טייבה, איהאם חאג' יחיא (22). על פי המתואר בכתב האישום, שהוגש ידי עו"ד אורי רינצקי, הנאשם הצטייד ברובה סער מסוג M-16 כשהוא טעון במחסנית מבלי שהחזיק ברישיון להחזקת נשק כנדרש בחוק.

הנאשם ואדם נוסף הצטלמו באמצעות טלפון סלולארי כשהם נושאים בידם את רובה ה M16 וכשהם עטויים בכפפות על ידיהם. בגין האמור, מואשם חאג' יחיא בעבירה של נשיאת נשק ואביזר נשק.

כתב אישום נוסף, הוגש לבית המשפט המחוזי מרכז בשבתו כבית משפט לנוער, כנגד שני קטינים. על פי כתב האישום, אשר הוגש גם הוא על ידי עו"ד אורי רינצקי, אחד הקטינים הצטייד ברובה סער מסוג M-16 טעון במחסנית.

שני הקטינים צילמו עצמם כשהם נושאים בידם את הרובה, עוטים כפפות, ומכוונים אותו אחד לעבר השני כשהוא טעון. לאחר מכן שלח הקטין לקטין השני את התמונות באמצעות יישומון WhatsApp.

באופן זה, פעל הקטין במספר הזדמנויות שונות כשהוא מצטייד בסוגים שונים של כלי נשק, מצטלם עם אנשים כשהם נושאים את הרובה ומכוונים אותו זה לעברו של זה ולאחר מכן שולחים האחד לשני את התמונות באמצעות היישומון.

בגין האמור, מואשמים שני הקטינים בעבירות של נשיאת נשק ואביזר נשק. נוסף על האמור, אחד הקטינים נאשם גם בעבירה של ניסיון עסקה בנשק.

אולי יעניין אותך גם

טל חן, שותף במחלקת בנקאות השקעות ומימון תאגידי בDeloitte- ישראל (טל היה בין מובילי הדוח) | קרדיט צילום: אלמוג סוגבקר

Deloitte ישראל: קיטון בהוצאות על מוצרי סייבר יגדיל מיזוגים בענף

גיוסי השקעות בשוויי Down-Round, עשויים לשמש כקטליזטור לרכישות חברות סייבר על ידי חברות בינ"ל