חברת AnyVision משנה את שמה לאוסטו 

מנכ"ל אוסטו, אבי גולן: ״הפתרונות כוללים בקרת גישה ללא מגע, ניתוח וידאו וטעמים חדשים של זיהוי מבוסס וידאו כמו זיהוי עצמים, גוף והתנהגות״

אבי גולן. צילום: Oosto

חברת AnyVision משנה את שמה לאוסטו (Oosto). השם החדש משקף את האבולוציה והחזון של החברה לעתיד, המעוצב, בין השאר, על ידי שיתוף פעולה חדש עם מרכז המחקר הביומטרי CyLab של אוניברסיטת קרנגי מלון (CMU). שותפות CMU תתמקד במחקר בשלבים מוקדמים בזיהוי אובייקט, גוף והתנהגות.

מנכ"ל אוסטו, אבי גולן, אומר, "באופן היסטורי, החברה התמקדה בשימושי אבטחה באמצעות מערכות התרעה ובקרת גישה ללא מגע. אנו מסתכלים מעבר לאבטחה כדי למצוא דרכים נוספות שבהן הפתרונות שלנו יכול להשפיע לטובה על הבטיחות, הפרודוקטיביות וחווית הלקוח של הארגון.

״הפתרונות כוללים בקרת גישה ללא מגע, ניתוח וידאו וטעמים חדשים של זיהוי מבוסס וידאו כמו זיהוי עצמים, גוף והתנהגות. שותפות המחקר עם מרכז המחקר הביומטרי CyLab של אוניברסיטת קרנגי מלון (CMU) תתמקד בסיווג אובייקטים מתקדמים ואלגוריתמים לזיהוי התנהגות עבור מקרי שימוש מסחרי.

״שיתוף הפעולה יעזור לאוסטו לטפל במגוון רחב של מקרי שימוש הקשורים לבטיחות, כולל זיהוי עצמים (למשל, כלי נשק בשטח בית הספר) וניתוח התנהגותי (למשל, כשאדם שוכב על הקרקע).״

כחלק מהשותפות, מריוס סאבידס, פרופסור להנדסת חשמל ומחשבים (ECE) ומייסד ומנהל המרכז הביומטרי ב-CMU, יצטרף לאוסטו כמדען הבינה המלאכותית הראשי כדי להרחיב את צוות הבינה המלאכותית של אוסטו בראשות CTO דיטר ג'ואקר.

"התרשמנו מהמחויבות של אוסטו לשימוש הוגן ואתי בטכנולוגיה, שמירה על פרטיות המשתמש ויצירת מרחבים בטוחים יותר לכולם", אמר פרופסור מריוס סאבידס. "ערכים משותפים אלה הופכים את אוסטו לשותף מחקר אידיאלי עבור CMU לקידום זיהוי עצמים, גוף והתנהגות ולהשפיע לטובה על הבטיחות הקולקטיבית שלנו."

"תחת הנהגתו של פרופ' מריוס סאבידס, למרכז המחקר הביומטרי CyLab של CMU יש רקורד מרשים של העברת מחקר בינה מלאכותית בהצלחה מסביבת מעבדה ואל פתרונות אמינים וניתנים להרחבה", הוסיף גולן. "האינטליגנציה החזותית נמצאת בחיתוליה ויש עוד כל כך הרבה עבודה לעשות.

״עם השותפות הזו, יש לנו כעת מרכז מחקר בינה מלאכותית בארה"ב שיעבוד בשיתוף פעולה עם צוותי הבינה המלאכותית הקיימים שלנו כדי להאיץ את הפיתוח של מתקדמים אלגוריתמי למידה עמוקה וחקירה של מקרי שימוש חדשים, שווקים ותעשיות הקשורות לבטיחות, כולל רפואה, תשלומים וערים חכמות".

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית