תחזית בואינג: צפוי ביקוש גדול למטוסי נוסעים ומטען 

במזה"ת צפוי ביקוש גבוה ביותר למטוסים רחבי-גוף ולמסירת 1,570 מטוסים כאלו. צי המטוסים צרי-גוף צפוי לשלש את עצמו עד 1,750 מטוסים בשני העשורים הבאים

תחזית בואינג: צפוי ביקוש גדול למטוסי נוסעים ומטען 

By pjs2005 from Hampshire, UK, rotated by the uploader - This file has been extracted from another file: Boeing 737-8 MAX N8704Q (27946580010).jpg, CC BY-SA 2.0, https://commons.wikimedia.org/w/index.php?curid=58846566

נוכח התאוששות בעולם התעופה המסחרית צופה חברת בואינג בתחזית שפרסמה כי ב-20 השנים הבאות יהיה במזרח התיכון ביקוש ל-3,000 מטוסים חדשים בשווי כספי של 700 טריליון דולר.

בואינג צופה כי הביקוש לתנועת נוסעים במזה"ת יעלה וצי המטוסים עשוי להכפיל את עצמו  בשני העשורים הבאים. כשני שלישים של הביקוש הוא למטוסים חדשים ושליש אחד להחלפת מטוסים ישנים במטוסים חסכוניים בדלק דוגמת מטוסי דרימליינר 787, 737 MAX ומטוסי X  777. מנהל שיווק מסחרי למזרח הציון בבואינג רנדי ייסי אמר שאזור המזה"ת מוביל בהתאוששות הענף, והתעשיה ממשיכה להסתגל לצרכים הגלובליים החדשים. 

במזה"ת צפוי ביקוש גבוה ביותר למטוסים רחבי-גוף ולמסירת 1,570 מטוסים כאלו. צי המטוסים צרי-גוף צפוי לשלש את עצמו עד 1,750 מטוסים בשני העשורים הבאים. צי מטוסי המטען צפוי להכפיל ביקושים מ-80 מטוסי מטען בשנת 2019 עד ל-150 מטוסי מטען עד שנת 2040. הביקוש לטיסות קרגו עלה משנת 2020 ב-20 אחוזים, כאשר שתים מחמש חברות המטענים הגדולים בעולם ממקומות באזור המזה"ת. 
 

אולי יעניין אותך גם

יואב הר אבן, מנכ״ל רפאל. צילום: רפאל

רפאל רוצה להתחיל להתחרות בתחום לוויניי התצפית? מגייסת אנשי מקצוע בתחום 

בדרישת התפקיד למנהל פרויקט נרשם: ״הובלת תכן לווין ויזינטי״. ייתכן והמטרה היא לפתח מטע״ד או לווין שלם לשוק הלווינים הקטנים. עם זאת, עולה השאלה מאיפה רפאל תביא את ההשקעה הדרושה להכנס לשוק זה