זום ו-HP יצרו ״קפסולת משרד״ ייעודית לשיחות זום

עם יישום ארוך טווח של מתכונת העבודה ההיברידית, ארגונים וחברות מעצבים מחדש את החללים המשרדיים כדי לכלול חלל סגור מיוחד לשיחות אלה

זום ו-HP יצרו ״קפסולת משרד״ ייעודית לשיחות זום

צילום: באדיבות יח״צ זום

רוב האנשים כנראה משייכים את השימוש בזום לעבודה מהבית, אבל, חברה אחת מניו יורק מבטיחה את המשך השימוש בפלטפורמת ועידות וידאו גם לאחר שכולנו חוזרים למשרד: חברת ROOM המתמחה ביצירת תאי עבודה מוכנים - כמו תאי טלפון וחדרי ישיבות - לחללי משרדים, התחברה ליוזמה של  זום ו- HP והרחיבה את מערך המוצרים שלה כך שיכלול קפסולת משרד ממוזער הבנויה רק לשיחות זום שניתן למקמה בכל פינה פנויה בכל משרד או עסק הזקוק לניהול מפגשי וידאו.

תא הקפסולה, בעיצוב עכשווי, חומרים ממוחזרים ואיטום לרעשים, תוכנן במיוחד לפגישות זום והוא נולד מהצורך של עסקים רבים בחלל משרדי שנועד במיוחד לפגישות וידאו, אך לא ישתלט על חדרי ישיבות, או יתנהל במרחב הפתוח. "מכיוון שאנו מעצבים את המוצרים מראש, הם מתוכננים עד הפרט האחרון ואנו יכולים לחשוב על חווית המשתמש בצורה עמוקה יותר", אומר מורטן מייזנר-ג'נסן, מייסד שותף בחברת ROOM.

הקפסולה - הקרויה Room for Zoom – מתפרקת ומצויידת במצלמת אינטרנט ומסך מגע HP בגודל 27 אינץ', עליו תותקן מראש תוכנת Zoom Rooms. התא אטום לרעש והוא שודרג גם עם שתי רצועות LED לעמעום שיסייעו לשיחות וידאו בהירות יותר. התא מגיע גם עם שולחן מתכוונן לגובה, מקורות חשמל, חלון מלמעלה ומערכת אוורור, כמו גם חפצים קטנים שגורמים לחלל להרגיש פרודוקטיבי יותר, כמו לוח מחיק ואחסון לחפצים אישיים.

"אנחנו רוצים לעשות מה שטוב עבור הלקוחות שלנו", אמר טיי ביואל, אדריכל פתרונות PSO בזום. "אם הם רוצים לעבוד לגמרי מרחוק, אז אנחנו רוצים לתמוך בכך, ואם הם רוצים להיכנס למשרד, אנחנו צריכים להציע להם את המוצר המתאים גם לזה".

ביואל מוסיף ששיתוף הפעולה עם ROOM וחברת HP התאים בדיוק למטרה זו. "שיחות ועידה פשוט נעימות יותר כשאתה לא צריך לדאוג איך הרקע שלך נראה לאנשים שאתה מדבר איתם, או לדאוג לגבי מי הולך להיכנס לחדר", הוא מסביר. "כשחווינו את ההיבטים העיצוביים והאטומים לרעש של מוצרי ROOM, היינו להוטים לשתף איתם פעולה, ואנו שמחים שזה יצא לפועל".

אולי יעניין אותך גם