נטליין חושפת את ה-C-Guard Micro – מערכת שיבוש מטעני נפץ

המערכת הותאמה במיוחד לצרכי יחידות פינוי פצצות כמערכת גמישה, ניידת, קומפקטית ויעילה, מבחינת יכולות השיבוש
 

תמונה: נטליין

נטליין טכנולוגיות תקשורת, מפתחת ויצרנית ישראלית של מערכות לוחמה אלקטרוניות ושליטה בספקטרום מתקדמות לכוחות הביטחון ולסוכנויות ביטחון המולדת, חשפה השבוע את מערכת ה-C-Guard Micro החדשה.

מערכת שיבוש מטעני נפץ קומפקטית וניידת זו, תוכננה לשימוש על ידי כוחות צבא ואנשי אכיפת חוק, כדי לתמוך בחוליות פינוי פצצות במהלך משימות של סילוק פצצות ומחסומים ופעולות נגד טרור.

לדברי חברת נטליין, מערכת זו המבוססת על הטכנולוגיה של משפחת C-Guard Micro הינה קומפקטית במיוחד וקלה לנשיאה ומציעה רמת ביצועים גבוהה במיוחד. המערכת הותאמה במיוחד לצרכי יחידות פינוי פצצות כמערכת גמישה, ניידת, קומפקטית ויעילה, מבחינת יכולות השיבוש.

במשקל של כ -2.5 ק"ג, המערכת ניתנת לנשיאה על יד משתמש יחיד או על גבי רובוט  סילוק פצצות. כשהיא נישאת על גבי רובוט סילוק פצצות, המערכת ניתנת להפעלה וכיבוי על ידי פעולה-מרחוק ולשינוי פרופיל המשימה בזמן-אמת ומאפשרת יכולת פעולה הדדית בין הרובוט ואמצעי השיבוש.

כמערכת קומפקטית ה-C-Guard Micro מצוידת בשלוש אנטנות לכל היותר ומציעה ביצועים גבוהים במיוחד, תוך יכולת להתמודד ולשבש תדרים גבוהים - החל מ-UHF/VHF וכלה ב-6GHz, מה עד כה היה אפשרי רק במערכות גדולות ומסורבלות עם מספר רב של אנטנות.

ה-C-Guard Micro מבוסס על פלטפורמת רדיו מבוסס-תוכנה (SDR) של נטליין המאפשרת גמישות והתאמה לתרחישים וזירות מבצעיות שונות ולאיומים חדשים, על ידי הגדרת המערכת מחדש בהתאם לאיומים הקיימים בזירה.
 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית