קהילת ״יזמיות״ ו-AWS משיקות תכנית AI ייחודית לנשים

במסגרת התכנית החדשה, מומחי מחשוב הענן של AWS ילמדו יזמיות ישראליות ויעבדו עמן על פיתוח המוצר. חזון הקהילה הוא להגדיל משמעותית את הנוכחות הנשית בהייטק ובביו-טק

מקימת קהילת "יזמיות", הילה אוביל ברנר. צילום באדיבות ״יזמיות״

קהילת "יזמיות", הקהילה הראשונה והמובילה עבור נשים ישראליות יוזמות בתחומי הטכנולוגיה, יחד עם AWS (Amazon Web Services), מכריזה על תכנית ייחודית המיועדת לנשים יזמיות. תכנית ה-AI הראשונה מסוגה, "AIm High", נועדה עבור נשים מייסדות, שרוצות לקחת את המיזם שלהן לשלב הבא באמצעות הטמעת טכנולוגיות ML/AI (בינה מלאכותית ולמידת מכונה) פורצות דרך במוצרים שלהן.

במסגרת התכנית, שתנוהל מטעם הארגון על ידי נטלי וידל, יזכו מספר יזמיות ללמוד במשך עשרה שבועות ישירות מהמומחים של אמזון ווב סרוויס AWS, בעלת השירותים המתקדמים בענן, ולעבוד עמם על פיתוח מוצריהן. בנוסף, יתקיימו במסגרת התכנית מפגשים נוספים בהן ילמדו היזמיות על אודות גיוס כספים, גיוס כוח אדם, Go to market ועוד.

התכנית מיועדת למיזמים טכנולוגיים בשלב Early-Stage עם MVP עובד. בכל מיזם חייבת לכהן מייסדת אחת לפחות, בין אם נושאת בתפקיד טכנולוגי ובין אם לאו. על כל מיזם שיתקבל לתכנית לעסוק בפיתוח מוצר שמשתמש בטכנולוגיית AI / ML ו/או מעוניין להטמיע טכנולוגיות אלה בליבת המוצר. הגשת המועמדות לתכנית, שתחל ב22 בנובמבר, תסתיים באמצע אוקטובר.

מקימת קהילת "יזמיות" ומנהלת התכנית הישראלית של Techstars, הילה אוביל ברנר מסרה: "התכנית המיוחדת שבנינו מביאה את טובי המומחים של אמזון ווב סרוויס AWS להמשיך ולעבוד עם יזמיות בתחומי ה- AI/ML. אני מתרגשת ושמחה על ההזדמנות המדהימה להוביל את התכנית הזו, שנבראה למען הנשים היזמיות בישראל. אני קוראת למייסדות שעומדות בקריטריונים להגיש מועמדות לתכנית".

חזון קהילת ״יזמיות״ הוא להגדיל באופן דרמטי את הנוכחות של נשים יזמיות בענף ההייטק והביוטק בשנים הקרובות, להסיר חסמי הכניסה של נשים אל עולם היזמות, וקלקדם נשים שעשו את הקפיצה לעולם זה. בין השאר, פועלת הקהילה להגשים את ייעודה באמצעות הנגשת ידע והקניית כלים מקצועיים, תמיכה ועזרה הדדית בין נשים יוזמות, יצירת הזדמנויות בארץ ובחו"ל, חבירה לשותפים אסטרטגיים ובנייה של רשת תמיכה מקיפה לחברות הקהילה. הקהילה הוקמה לפני כ-10 שנים והיא מונה כיום כ-6,500 חברות. "יזמיות" מפיקה זו השנה החמישית ברציפות את הגרסה המקומית של She Loves Tech, תחרות הסטארט-אפים הבינ"ל הגדולה ביותר בעולם לנשים.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית