גוגל הכריזה על שיתוף פעולה עם סייבריזן

החברות מציעות את פתרון ה XDR של סייבריזן ללקוחות גוגל. מדובר בפתרון הגנה המנוהל בענן, שמדריך אנליסטים בטיפול ותגובה לאירועי אבטחה

bigstock

גוגל קלאוד, חטיבת הענן של גוגל, וסייבריזן הישראלית הודיעו היום בכנס Google Cloud Next על שיתוף פעולה ביצירת פלטפורמת XDR אשר מספקת הגנה מורחבת מפני תקיפות סייבר מתקדמות לכלל נקודות הקצה בסביבת הארגון (מחשבים, טלפונים, שרתים, אפליקציות עסקיות ותשתיות ענן).

בעזרת שילוב יכולות, סייבריזן וגוגל מציעות את פתרון ה XDR של סייבריזן, מגובה בטכנולוגיית גוגל-כרוניקל (Cybereason XDR powered by Chronicle). פתרון הגנה המנוהל בענן, שמדריך אנליסטים בטיפול ותגובה לאירועי אבטחה ומאפשר ציד אקטיבי (Threat Hunting) מהיר.

״היכולת של Google Cloud לעבד כמויות דאטה גדולות במהירות בשילוב יכולות ניתוח התנהגותי והחיבור בין האירועים של הטכנולוגיה של סייבריזן, מספקת מהירות ודיוק יוצאות דופן בזיהוי, מניעה ותגובה של מתקפות סייבר מתקדמות״ מסר ליאור דיב, מנכ״ל ומייסד סייבריזן. ״הקמנו את סייבריזן במטרה להחזיר את היתרון מהתוקף למגן ואנחנו שמחים ש Google Cloud מצטרפת אלינו לקידום הצלחת המשימה החשובה הזאת.״

"Google Cloud פועלת על מנת לספק את הענן המהימן ביותר בתעשייה כדי להאיץ את מאמצי הטרנספורמציה לענן של הלקוחות עם מוצרי אבטחה אשר מגינים עליהם בכל מקום באשר הם. סייבריזן ממשיכה לשנות את שוק האבטחה עם החזון לפלטפורמת הגנה הוליסטית לאיתור ותגובה של איומים." אמר תומאס קוריאן, מנכ"ל Google Cloud. 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית