חברת Forcepoint רכשה את חברת Bitglass

"המציאות ש- CISO הממוצע מנהל 50+ מוצרי אבטחה בטכנולוגיות עם אינטגרציה בעייתית, הינה הוכחה לכך שהתעשייה מאותגרת וחייבת להשתנות״, אמר מני ריבלו, מנכ"ל Forcepoint

חברת Forcepoint רכשה את חברת Bitglass

 bigstock

חברת Forcepoint הודיעה כי חתמה על הסכם סופי לרכישת Bitglass. סכום העסקה לא נמסר, אך ידוע כי Bitglass גייסה מעל 150 מיליון דולר עד כה. חברת Bitglass מספקת פלטפורמת  SSE ייחודית (Security Service Edge) בפריסת ענן ביותר מ- 300  אתרים ברחבי העולם. בכך תאפשר ל- Forcepoint להשלים את ארכיטקטורת ה- SASE על כלל מרכיביה ולאפשר ללקוחותיה ברחבי העולם להאיץ את הליכי המעבר לשירותי ענן באופן מאובטח ויעיל.

הרכישה תאפשר לשלב בין (Cloud Access Security Bruker) CASB  SWG,  ((Secure Web Gateway, ZTNA (Zero Trust Network Access ) ו- CSPM ( Cloud Security Posture Management) יחד עם יכולות  DLP ( Data Lost Prevention), Behavior Analytics, Sandbox, השטחת קבצים ו- Isolation (RBI) כדי לאפשר מדיניות אבטחה אחידה לגישה לתוך הארגון, גלישה לאינטרנט ושירותי ענן והכל תחת מערכת ניהול אחודה.

פלטפורמת ה SSE של החברה תוכננה, מבעוד מועד, לתת מענה לאתגרי ה- Cyber המודרניים מבחינת אימוץ מסיבי של שירותי ענן, עבודה מהבית, BYOD, היקפי Data ואוחב פס עצומים, איומי Security ואלסטיות. הארכיטקטורה המודרנית מבית Bitglass מאפשרת להגדיל באופן דינמי את התשתית במטרה להתמודד עם עומסים הולכים וגדלים ובכך מספקת את החוסן שלקוחות צריכים כדי להבטיח גישה זמינה ואמינה ליישומים ולנתונים.

במהלך חמש השנים האחרונות Bitglass סיפקה שרות ברמת  99.99% זמינות, מה שבא לידי ביטוי במיצוב השוק של החברה ודירוגה כמובילה מבחינת חווית לקוח. עם החזרה למשרד, עסקים חייבים להסתגל לסביבת עבודה היברידית - בה אנשים עובדים מהבית, במשרד או בדרכים, בו זמנית.

עם שינוי זה, צוותי האבטחה משנים את המיקוד שלהם מגישת אבטחה במקום העבודה לגישת אבטחה בה העובד במרכז- אבטחת הגישה של העובדים מכל מקום, למידע ומערכות בכל מקום. על מנת לייצר סטנדרט לנושא, מומחי גרטנר הגו את המושג SSE- פלטפורמת Cyber security בענן המשלבת גישה מאובטחת לארגון או לענן, הגנה מקיפה בעת גלישה והגנה על שירותי הענן 

SSE מייצגת התכנסות של טכנולוגיות לאבטחת הגישה, שימוש בנתונים רגישים וקניין רוחני באופן היברידי-בגלישה באינטרנט ובענן, כמו גם בתשתיות המחשוב של החברה על ידי איחוד מוצרי האבטחה, המדיניות והפעולות שהיו פרושים בעבר על פני מוצרים מיצרנים שונים. 

"המציאות ש- CISO הממוצע מנהל 50+ מוצרי אבטחה בטכנולוגיות עם אינטגרציה בעייתית, הינה הוכחה לכך שהתעשייה מאותגרת וחייבת להשתנות. על ידי איחוד Bitglass ו- Forcepoint, נוכל לספק את פלטפורמת האבטחה המשולבת הראשונה בתעשייה שמשנה ומאחדת אבטחת נתונים, רשתות נתונים, אינטרנט, אבטחת ענן, הגנה מפני איומים, ניטור מתקדם וגישה מתקדמת מבוססת Zero trust והכל תוך הקפדה על מקסימום יעילות ואמינות הפלטפורמה", אמר מני ריבלו, מנכ"ל Forcepoint.

אולי יעניין אותך גם

טל חן, שותף במחלקת בנקאות השקעות ומימון תאגידי בDeloitte- ישראל (טל היה בין מובילי הדוח) | קרדיט צילום: אלמוג סוגבקר

Deloitte ישראל: קיטון בהוצאות על מוצרי סייבר יגדיל מיזוגים בענף

גיוסי השקעות בשוויי Down-Round, עשויים לשמש כקטליזטור לרכישות חברות סייבר על ידי חברות בינ"ל