סלברייט רוכשת את Digital Clues

הרכישה מוסיפה פתרון מודיעין ממקורות גלויים להיצע פתרונות ה- Digital Intelligence של החברה ומחזקת את המשך צמיחתה והרחבת פעילותה עם גופי אכיפת החוק
 

מימין: יוסי אופק, מנכ"ל ויו"ר Digital Clues, יוסי כרמיל – מנכ"ל סלברייט. צילום: שי שבירו

סלברייט הודיעה על חתימת הסכם סופי לרכישת נכסיה של דיגיטל קלוז (Digital Clues) ספקית פתרונות מודיעין ממקורות גלויים ((open source intelligence. הרכישה מחזקת את סל הפתרונות של סלברייט , וכן את מעמדה של סלברייט כספק טכנולוגי מקצה לקצה של תהליך החקירה הדיגיטלית. הרכישה צפויה לסייע בהרחבת נתח השוק של החברה ביחידות  מודיעין וחקירות של רשויות אכיפת חוק ברחבי העולם.

זמן הוא מרכיב קריטי בתחילתה של כל חקירה, בשל הצורך לאסוף מידע במהירות האפשרית. פתרונות המודיעין ממקורות גלויים של דיגיטל קלוז מתניעים את מאמצי החקירה ואיסוף המידע של גופי אכיפת חוק במצבים בהם המטרות טרם הוגדרו והמידע עליהן הוא מועט. בכך, הם מסייעים ללקוחות לאסוף ולחבר נתונים ממקורות דינמיים רבים לרבות הרשת הגלויה (surface web), העמוקה (דיפ ווב) והאפלה (דארק ווב).

Digital Clues מעסיקה למעלה מ-20 איש, בהם גרעין חזק של מומחי מחקר ופיתוח והנהלה עם עשרות שנות ניסיון בתחומי המודיעין והביג דאטה עבור גופי בטחון הציבור. הטכנולוגיה של Digital Clues  זמינה הן כשירות בענן (SaaS) או כתוכנה באתר הלקוח.

מנכ"ל סלברייט, יוסי כרמיל, אמר, "אנו שמחים להכריז על הרכישה, שהינה צעד חשוב במימוש חזונה של סלברייט לבנות פלטפורמת Digital Intelligence חקירתית מקיפה. יכולות מודיעין ממקורות גלויים מספקות לגופי אכיפת החוק כלים חיוניים לניצול מיטבי של שעות החקירה הראשונות. הצוות המצויין של Digital Clues בנה מוניטין איתן בתחום זה ואנו גאים לצרף אותם ל סלברייט."

יוסי אופק, מנכ"ל ויו"ר Digital Clues: "הביקוש לפתרונות מודיעין בענן ובאתר הלקוח (on-prem) נובע מהצורך הגדל במערכות אוטומטיות המסייעות לגופי בטחון הציבור למיין את כמויות המידע העצומות הזמינות ברשת. אנו שותפים למחויבותה של סלברייט להאיץ את גלגלי הצדק, ונרגשים מההזדמנות לשלב את היכולות של Digital Clues בפלטפורמת ה-Digital Intelligence המובילה והמקיפה של סלברייט."

הרכישה צפויה להיסגר ברבעון הרביעי של 2021 בכפוף לתנאי סגירה המקובלים.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית