קומטקט חושפת את CommNet – רשת תקשורת פרטית לצוותי תגובה ראשונה וכוחות מיוחדים

הרשת מספקת מודעות מצבית מלאה (וידאו, קול ונתונים) לכל תסריט ומאפשרת תקשורת רציפה בזמן-אמת בין הצוותים בשטח ובין הציוד/פלטפורמות בהם הם משתמשים
 

באדיבות קומטקט

חברת קומטקט ,(Commtact) ספקית ישראלית של פתרונות תקשורת אלחוטית מתקדמים לצוותי תגובה ראשונה ואמצעים רובוטים, חושפת השבוע את - CommNet פתרון רשת תקשורת חדש בזמן-אמת לצוותי תגובה ראשונה, באירועים גדולים ולצוותי מרכזי פיקוד ובקרה.

בהיותם הראשונים המגיעים לזירות של אסונות ופגעי טבע, לצוותי התגובה הראשונה יש צורך גובר-והולך ברשת תקשורת סלולרית עצמאית, אמינה, בזמן-אמת, המאפשרת שיתוף נתונים לצד מודעות מבצעית רציפה. לדברי חברת קומטקט, מערכת ה-CommNet עונה בדיוק על צורך זה.

בהתבסס על הביצועים המבצעיים המוכחים של קומטקט, המערכת החדשה משפרת את המודעות המבצעית בזמן-אמת במגוון משימות ותומכת בתקשורת שוטפת בזמן-אמת בין מספר משתמשים המפעילים פלטפורמות מגוונות. אפילו עם מספר רב של משתמשים, המערכת מספקת איכות שירות רציפה וקבועה.

הפתרון, הכולל מספר מכשירי רדיו מבוססי-תוכנה מוקשחים בעלי ביצועים גבוהים מספק קישוריות וידאו, קול ונתונים אמינה עם זמן השהיה נמוך. הוא מבטיח איכות שירות גבוהה ורציפה למספר רב של משתמשי קצה, כולל צוותי תגובה ראשונה ופלטפורמות מוקשחות מרובות תחומים. 

החברה אומרת כי באמצעות שימוש בטכנולוגיות אלחוטיות קנייניות, המערכת תומכת בטופולוגיות נקודה לנקודה ,(PTP) מנקודה לנקודות מרובות (PTMP) וטופולוגיית רשת (MESH) ובמגוון רחב של תדרי רדיו ורוחב ערוצים, תוך מתן תפוקה גבוהה יותר ברשת פרטית מאובטחת.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית