ראש השב״כ החדש: רונן בר

ראש הממשלה, נפתלי בנט: "רונן צמח בשורות הארגון ושירת בו בשורה של תפקידים שונים, בהם תרם תרומה כבירה לשמירה על ביטחון המדינה ואזרחיה״

ראש השב״כ החדש: רונן בר

קובי גדעון - לע״מ

הממשלה אישרה היום (ב'), את מינויו של סגן ראש השב"כ, רונן בר, לתפקיד ראש שירות הביטחון הכללי. רונן בר (55), נשוי ואב לשלושה, בוגר תואר ראשון במדעי המדינה ופילוסופיה מאוניברסיטת ת"א, ותואר שני במנהל ציבורי מאוניברסיטת הארוורד. את שירותו הצבאי בצה"ל ביצע כלוחם בסיירת מטכ"ל, ולאחר מכן התגייס לשב"כ כלוחם ביחידת המבצעים.

במסגרת שירותו ארוך השנים למען ביטחון ישראל, לחם ופיקד על מבצעים רבים ברצועת עזה, ביהודה ושומרון ובלבנון. בשנת 2011 מונה לראש אגף המבצעים בשב"כ, בשנת 2016 מונה לראש אגף המטה האחראי על בניין הכח של הארגון ובשנת 2018 מונה לסגן ראש השירות, תפקיד אותו הוא מילא בשנתיים וחצי האחרונות.

ראש הממשלה, נפתלי בנט: "רונן צמח בשורות הארגון ושירת בו בשורה של תפקידים שונים, בהם תרם תרומה כבירה לשמירה על ביטחון המדינה ואזרחיה. עם כניסתו כעת לתפקיד ראש השב"כ, אני בטוח כי הוא יצעיד את השירות קדימה לפסגות חדשות של עשייה ומצוינות".

שר הביטחון בני גנץ: "רונן, בשמי ובשם כל מערכת הביטחון, בהצלחה. אנו מכירים שנים ארוכות, ואני בטוח שתבצע את תפקידך במסירות, במקצועיות, ובממלכתיות ותביא את הארגון לשיאים חדשים.  בשנים האחרונות, שיפרנו משמעותית את זה שיתוף הפעולה הבין-ארגוני, וביחד נמשיך ונפעל כאגרוף אחד נגד הטרור ולמען ביטחון ישראל."

אולי יעניין אותך גם