חברת Adaptive Shield‏ מגייסת 30 מיליון דולר

פלטפורמת ה-SSPM של Adaptive Shield כוללת יכולות ניטור אוטומטיות המיושרות עם תקני אבטחת המידע הגלובאליים

Adaptive Shield

חברת Adaptive Shield‏, חברת ה- SaaS Security Posture Management‏ (SSPM), הכריזה על סבב גיוס בסך 30 מיליון דולר בהובלת קרן ההון סיכון הפרטית העולמית שבסיסה בניו יורק Insight Partners, ביחד עם משקיעים נוספים. 

אלו כוללים את Okta Ventures והמשקיעים הקיימים, Vertex Ventures Israel‏. Adaptive Shield מייעדת את כספי הגיוס על מנת לעזור לחברות לאבטח את אפליקציות ה-SaaS של הארגון, אשר חשוף לסיכונים כתוצאה משגיאות בהגדרות אבטחת המידע באפליקציה.

פתרון ה- SSPM) SaaS Security Posture Management) של Adaptive Shield מסיר את הנטל והסיכון הזה על ידי מתן תמונת מצב מעמיקה ותיקון של הסיכונים הפוטנציאליים הנגרמים כתוצאה מהגדרות שגויות והרשאות בלתי הולמות. 

"לצפות מצוותי האבטחה לאתר את כל ההגדרות השגויות של אפליקציות SaaS ללא פתרון SSPM מתאים זה כמו לצפות משומר ראש להגן על אדם בלתי נראה. יכולת ניתוח מעמיקה ותחזוקה שוטפת של היגיינת האבטחה של אפליקציות SaaS חיונית לשמירה על אבטחת החברה", אמר מאור בין, מנכ"ל ומייסד שותף של Adaptive Shield‏. 

"הודות לסבב הגיוס האחרון, נוכל להמשיך להתמקד בחדשנות פתרון ה-SSPM שלנו תוך מתן מענה לדרישות האבטחה הגוברות של חברות ברחבי העולם המגדילות את התלות ב-SaaS".

פלטפורמת ה-SSPM של Adaptive Shield כוללת יכולות ניטור אוטומטיות המיושרות עם תקני אבטחת המידע הגלובאליים. כמערכת SaaS המתממשקת עם אפליקציות SaaS אחרות, הפתרון של Adaptive Shield מותקן תוך דקות. 

כבר ביום ההתקנה, הפתרון מספק ערך ונותן ללקוחות תמונת מצב ברורה של כל מערכות ה- SaaS בארגון, שולח התראות מפורטות עם הופעת סימנים ראשוניים להגדרה שגויה ותיקון פרואקטיבי של כל ההגדרות הגלובליות והרשאות המשתמש.

סבב גיוס הכספים האחרון כולל גם השקעה של חברת Okta Ventures‏, אשר מתחילה אינטגרציה טכנולוגית בין שתי החברות.


 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית