ראש אגף התקשוב וההגנה בסב"ר: "צמד המילים - העליונות הדיגיטלית, הפך מרעיון למציאות״

תת-אלוף אביעד דגן נכנס לתפקיד ראש מנהלת הטרנספורמציה הדיגיטלית במקומו של תת-אלוף זיו אבטליון

ראש אגף התקשוב וההגנה בסב"ר: "צמד המילים - העליונות הדיגיטלית, הפך מרעיון למציאות״

צילום: דובר צה״ל

תת-אלוף אביעד דגן נכנס לתפקיד ראש מנהלת הטרנספורמציה הדיגיטלית במקומו של תת-אלוף זיו אבטליון, אשר כיהן בתפקיד זה במהלך השנתיים האחרונות ומסיים את שירותו בתום 33 שנים בצה״ל.

מדברי ראש אגף התקשוב וההגנה בסב"ר, אלוף ליאור כרמלי: "צמד המילים - העליונות הדיגיטלית, הפך מרעיון למציאות. העצמתה של פלטפורמת האינטרנט המבצעי, עיצוב מרחבי הלחימה על בסיס תשתיות דיגיטליות וקישוריות, העצמת עולמות הידע והמידע, יחד עם הבינה המלאכותית - כל אלו מהווים את היסודות הבולטים ביותר למימוש החזון העומד מאחורי הקמת המנהלת.

״התכנית הזאת אינה עומדת בפני עצמה. היא מבוססת על ראייה רב-זרועית, היא משלבת גורמים מבצעיים וטכנולוגיים, והיא זאת שמובילה את צה״ל להיות ארגון חדשני, דיגיטלי ומבוסס מידע. בכך תממש המנהלת את ייעודה החשוב ביותר: מילוי חלקה בהעצמת הקטלניות והאפקטיביות של צה״ל.״

מדברי ראש מנהלת הטרנספורמציה הדיגיטלית היוצא, תת-אלוף זיו אבטליון: "אביעד היקר, תודה על תהליך מקצועי, עמוק וסדור של החלפת המשמרות בנינו – אני רואה בך כמי שימשיך לשאת את נס ההשתנות בדיגיטל בהצלחה, למען מימוש תפיסת הניצחון של צה״ל. אנשי המנהלת היקרים – אתם נבחרת, שלא לומר סיירת. תודה שהוכחתם שבשבילנו אפילו השמיים אינם הגבול. הייתה לי זכות גדולה ועונג גדול להיות המפקד שלכם בשנתיים האחרונות".

מדברי ראש מנהלת הטרנספורמציה הדיגיטלית הנכנס, תת-אלוף אביעד דגן: ״אנשי המנהלת – תמצית תפקידנו הינו מבצעי. הנשק בו אנו אוחזים ועליו אנו אחראים הוא הגנתי, קטלני ואנושי, נוגע בכל תחום שלא תרצו. מוטלת עלינו אחריות אדירה להיות רלוונטיים ולהביא תוצאות מיידיות במשימותיו של צה"ל ובד בבד, עם מצפן ברור, להנדס, לסדר, לדמיין, להאיץ ולהמציא את השתנותו הדיגיטלית של צה"ל.״

אולי יעניין אותך גם

An F-15C Eagle assigned to the 493rd Fighter Squadron takes off in support of exercise Point Blank 20-1 at Royal Air Force Lakenheath, England, Jan. 30, 2020. Point Blank is a bilateral exercise that enhances professional relationships and improves overall coordination with allies and partner militaries. (U.S. Air Force photo by Airman 1st Class Mikayla Whiteley)

 

בית הנבחרים של ארה"ב אישר תקציב ההגנה לשנה הקרובה

אישור התקציב מאפשר לפנטגון להתחיל ברכש עשרות מערכות נשק חדשות