אורן פולג מונה למנכ"ל פעילות תעשייה אווירית בארה"ב

במשך שנים פעילות תעשייה אווירית בארה״ב מדשדשת. כעת, פולג מקבל לידיו את המנדט לפתח מה שיכול להפוך לאחד מערוצי ההכנסה העיקריים של תעשייה אווירית בעשור הקרוב 

אורן פולג. צילום פרטי

מנכ"ל התעשייה האווירית, בועז לוי, הודיע היום על מינויו של אורן פולג למנכ"ל ונשיא של חברת הבת IAI North America (IAI NA), וזאת בהמשך למינויו של אל"ם (מיל') אמיר גבע כסמנכ"ל לתיאום צפון אמריקה במטה התעשייה האווירית ולשינויים נוספים בצמרת החברה שקידם המנכ"ל.

במסגרת תפקידו, יפעל פולג להרחבת פעילותה של התעשייה האווירית בצפון אמריקה, לרבות בקידום מיזוגים ורכישות, ויוביל לצמיחתה של החברה בשוק הביטחוני הגדול בעולם. אורן פולג מחליף בתפקידו את Lt Gen Ted F. Bowlds (USAF, Ret.), PhD שכיהן כמ"מ מנכ"ל ונשיא IAI NA מיולי 2020.

מנכ"ל התעשייה האווירית, בועז לוי: "התעשייה האווירית רואה בהצלחתה בשוק האמריקאי חשיבות מובהקת ופועלת להרחבת היקף פעילותה העסקית בארה"ב. פתרונותיה הטכנולוגיים והמערכות המבצעיות הייחודיות של התעשייה האווירית יכולים לספק מענה רלוונטי לצרכים הביטחוניים בארה"ב באמצעות שיתופי פעולה מקומיים ופתרונות ישירים לזרועות השונים בארה"ב.

״אני מברך על הצטרפותו של פולג להנהלת החברה ובטוח כי ניסיונו והיכרותו עם השוק האמריקאי, וכן עם התעשייה הביטחונית הישראלית, יובילו לחיזוק ומימוש הפוטנציאל העסקי של התעשייה האווירית בארה"ב".

אורן פולג, העתיד להיכנס לתפקידו ב-14 באוקטובר 2021, מביא עימו ניסיון עשיר בפעילות ביטחונית עסקית, ניסיון דיפלומטי וביטחוני וקשרים עמוקים עם המגזר העסקי הביטחוני בארה"ב. פולג מצטרף אל התעשייה האווירית לאחר עשייה נרחבת בתפקידי מפתח בתחום הביטחוני, הממשלתי והעסקי בארה"ב. ובכלל זה שירות בשגרירות ישראל, בוושינגטון שבארה"ב. פולג הוא בוגר אוניברסיטת מרילנד שבארה"ב בהנדסת חשמל.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית