קבוצת אימקו רכשה את פעילות אינוקון 

עבור הרכישה צפויה חברת הבת לשלם לאינוקון שלושה מיליון ש״ח וכן סכום נוסף בשקלים עד לתקרה כוללת ומצטברת בסך של 1.75 מליוני ש״ח

http://www.innoconltd.com/?CategoryID=161

אימקו הודיעה על רכישה של הנכסים והפעילות של חברת אינוקון (Innocon), חברה ישראלית פרטית העוסקת בתחום המל"טים. אימקו רכשה את הנכסים ופעילות החברה באמצעות חברת בת המנהלת, בין היתר, את תחום הפעילות האוירית של קבוצת אימקו. 

אינוקון היא חברה ישראלית העוסקת בתחום של ייצור ופיתוח כלי טייס בלתי מאוישים, הכולל את כלי הטיס, מערכות השליטה והבקרה במטוס ותחנות השליטה האוויריות והקרקעיות, ומערכות המותקנות בכלי טיס מאוישים, לרבות התוכנה הקשורה בהן.

חברת הבת של אימקו תהיה הבעלים של יכולות מוכחות אלו של אינוקון והטכנולוגיה הייחודית שלה, תעשה בהן שימוש ותשלב אותן עם יכולות נוספות הקיימות והמפותחות בחברות אחרות של הקבוצה, ותיתמך ביכולות הייצור, הפיתוח והשיווק רבות השנים של קבוצת אימקו, המשמשת כאינטגרטור מרכזי עבור פתרונות מתקדמים בתחומי הבטחון וההגנה. 

עבור הרכישה צפויה חברת הבת לשלם לאינוקון שלושה מיליון ש״ח וכן סכום נוסף בשקלים השווה ל-25% מהרווח הנקי (לאחר מס) של החברה הבת במשך 72 חודשים מיום 1 בינואר 2022, עד לתקרה כוללת ומצטברת בסך של 1,750,000 ש״ח. 

איתן זית, מנכ"ל אימקו תעשיות: "אנו גאים להודיע על השלמת צעד נוסף במסגרת אסטרטגיית ההתרחבות של קבוצת אימקו: רכישת הפעילות והנכסים של אינוקון, חברה ישראלית המפתחת מל"טים מתקדמים לשימושים ביטחוניים ומתאפיינת ביכולת מוכחת של חדשנות. אנו מהווים One-Stop-Shop לפתרונות בטחוניים רבים ובפרט לפתרונות של אחיזת שטח טקטית מלאה באויר, בים וביבשה.״

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית