לינווייט תייצג בישראל את חברת הצ'אט המאובטח רוקט צ'אט

בין לקוחות רוקט צ׳אט ניתן למצוא את הצי האמריקני, רשות הרכבות הגרמנית, ובנק קרדיט סוויס - וגם לקוחות מהמגזר הביטחוני בישראל, שעושים שימוש ביכולות הטכנולוגיות של הצ׳אט מבלי לחשוף את השיחות עצמן

BIGSTOCK/Copyright: LockerStudio

חברת הצ׳אט הארגוני רוקט צ'אט הודיעה על מינויה של חברת הטרנספורמציה הדיגיטלית לינווייט (Linnovate) לנציגתה בישראל. רוקט צ׳אט, שנוסדה ב-2015, משרתת למעלה מ-12 מיליון משתמשים מדי יום ביותר מ-150 מדינות. בין הארגונים העושים שימוש במוצר החברה ניתן למצוא את הצי האמריקני, רשות הרכבות הגרמנית, ובנק קרדיט סוויס. אליהם מצטרפים לקוחות מהמגזר הביטחוני בישראל, אשר עושים שימוש ביכולות הצ'אט המתקדמות של החברה מבלי לחשוף את השיחות עצמן. כעת תעמוד לרשות הלקוחות הישראלים נציגות ישראלית של החברה, שתאפשר תמיכה והטמעה של המערכות השונות אותה היא מספקת.

לינווייט היא חברת הטכנולוגיה ישראלית המתמחה בהעברת ארגונים לענן, על בסיס טכנולוגיות קוד פתוח. החברה מפתחת ומטמיעה מערכות קוד פתוח, המאפשרות איסוף והנגשה של מידע ארגוני, תוך שמירה על פרסונליזציה ומידור. החברה מפעילה את K8Support, שירות הקמה, תמיכה ותחזוקה לקוברנטיס ארגוני.

"חברות ביטחוניות לא יכולות לעשות שימוש בכלים כמו Slack, ולפעמים אפילו על Teams, וכלים ארגוניים משמעותיים אחרים, כי חלות מגבלות", מסביר אלרואי מרום, מנכ"ל לינווייט, "לכן, הן זקוקות לפלטפורמה עצמאית, שבה המידע מאוחסן כולו בתוך הארגון – כאשר רוקט צ'אט מספקת רק את כלי הצ'אט עצמו, מבלי להיחשף לתוכן השיחות. הרבה חברות חוששות מדליפת מידע החוצה ומשתמשות בכלים ישנים. מעכשיו יתאפשר המוצר האיכותי ביותר עם נציגות ישראלית. חלק מההתמקצעות שהשוק בישראל עובר, כולל גם מעבר מפלטפורמות צרכניות שנועדו לתקשורת פרטית לכאלו שמיועדות לתפעול יומיומי של רשתות וחברות סגורות״. 

"פלטפורמת הקוד הפתוח שלנו צומחת במהירות, והופכת להיות הפתרון הטוב ביותר עבור ארגונים הרוצים להבטיח את הסטנדרט המרבי לפרטיות הנתונים ואבטחת השיחות הפנימיות והחיצוניות שלהם", מוסיף חוליו אזזיני, מנהל השותפויות ברוקט צ'אט. "רמת הבשלות הטכנולוגית בישראל גבוה מאוד, ולכן הקשר עם שחקנים מקומיים משמעותי במיוחד, על מנת שנוכל לפתור יחד את האתגרים העסקיים העומדים בפניהם, כדי לאפשר ללקוחותינו לנהל את השיחות הפנימיות והחיצוניות שלהם בצורה שהם צריכים, עם פרטיות מלאה, אבטחה וריבונות על הנתונים שלהם".

 

 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית