ריית'און תפתח לייזר עבור משרד הביטחון הבריטי 

החוזים המוענקים לקבוצות תעשייה בראשות ריית'און בריטניה ותאלס בריטניה, והיקפם 72.5 מיליון ליש"ט (100 מיליון דולר)

ריית'און תפתח לייזר עבור משרד הביטחון הבריטי 

A computed-generated image of what a Wolfhound laser-based C-UAV system could look like. (Raytheon UK)

משרד הביטחון הבריטי (MoD) חשף הענקת חוזים לפיתוח והדגמה של מערכות נשק אנרגיה מכוונת (DEW) ניסיונית. 

החוזים המוענקים לקבוצות תעשייה בראשות ריית'און בריטניה ותאלס בריטניה, והיקפם 72.5 מיליון ליש"ט (100 מיליון דולר). המערכות, המהוות חלק מתוכנית הנשק החדש של ה- MoD, ישולבו בפלטפורמות קיימות לניסויים משנת 2023.

מערכות DEW מופעלות באמצעות חשמל ופועלות ללא תחמושת, ובכך מפחיתות משמעותית את עלויות התפעול, מגבירות את סיבולת הפלטפורמה ומספקות רמה גבוהה של גמישות התקפית והגנתית. 

השר לרכש ביטחוני, ג'רמי קווין, שהודיע ​​על החוזים ב- DSEI 2021, אמר כי מערכות DEW מהוות "מרכיב מרכזי בתוכניות הציוד העתידיות שלנו" וכי בריטניה שואפת "להפוך למובילה עולמית במחקר, ייצור והטמעה של טכנולוגיות אלו.״ 

Raytheon UK יחד עם Frazier Nash Consultants, NP Aerospace ו- Raytheon Technologies תספק לייזר (LDEW) מבוסס רכב למשך עד שישה חודשים של ניסויי משתמשים בהובלת הצבא הבריטי. 

המערכת תותקן על רכב משוריין גלגלי מסוג Wolfhound, כאשר ניסויים מתוכננים לשנת 2023. ניסיונות משתמשים יתייחסו להשפעות על כלי טיס בלתי מאויש (UAV) ונגד מטרות יבשה. 

"זהו הצעד האמיתי הראשון של [בריטניה] לניצול לייזר כזה בסביבה האמיתית", אמר מנהל האסטרטגיה והפיתוח העסקי של ריית'ון בריטניה, סיימון קינגס.

אולי יעניין אותך גם