זברה טכנולוגיות מקימה פעילות הפצה חדשנית ל-F5

תספק שירותים מנוהלים מתקדמים הכוללים מעטפת מקצה לקצה למגוון מוצרי מומחית אבטחת היישומים

אראן אראל, F5. צילום: גבריאל בהרליה

זברה טכנולוגיות, העוסקת בהפצה ובשירותי ענן, מקימה פעילות חדשנית בשם Force5, שתספק שירותים מתקדמים למגוון מוצרי F5 הכוללים מעטפת מקצה לקצה. השירותים שתספק הפעילות המשותפת מיועדים לשותפים (Resellers) וכוללים הדרכה, תמיכה, הטמעה ותחזוקה של המוצרים, במודל היברידי ובמודל ענני מלא, במטרה לייצר סביבה תומכת לשותפים.

מדובר במודל חדש של שותפות בין יצרן עולמי לחברת הפצה ישראלית, שצפוי להוזיל משמעותית את תהליכי ההדרכה, התמיכה, ההטמעה והתחזוקה של ארגונים ישראלים. Force5 יציעו כפתרון משלים גם שירותי מומחה שיסייעו לשותפים בפרויקטים של הטמעת הטכנולוגיה של F5.

ארן אראל, מנהל פעילות F5 בישראל, יוון וקפריסין, מסר: ״Force5 הוא מודל ראשון בעולם בו חברת F5 חוברת למפיץ גדול ומנגישה את המוצרים שלה על גבי הטכנולוגיה המתקדמת ביותר, הכוללת בתוכה שירותי ניהול מתקדמים והפצה מדור חדש. בחרנו בזברה כשותפה בשל הערך המוסף שהביאה, והטכנולוגיה המתקדמת שלה . זברה מציעה לשותפים איתם היא עובדת פלטפורמה עננית מלאה ומנגישה את המוצרים שלנו כשרות ( SaaS)״.

אלי וודינסקי, מנכ"ל זברה טכנולוגיות, הוסיף: "Force5 תציע סביבה תומכת לשותפי F5 הכוללת שרותי ניהול פרימיום ללא עלות והשקעה מצדם. כך יוכלו להתרכז בהרחבת בסיס הלקוחות איתם הם עובדים. בין היתר נציע אוטומציה מלאה לשירותי חיוב (Billing) וניטור תקלות."

האופרציה הייעודית תמנה בשלב הראשון כשבעה אנשים (מכירות, הנדסה, תמיכה, שירותי מומחה ושיווק) וברבעון הראשון לפעילות תקים תשתית חדשה במקביל לחיבור לתשתיות הקיימות בזברה בכדי לספק את כל הערכים המוספים להם זקוקים השותפים והלקוחות במסע הדיגיטלי. את האופרציה ינהל יפתח פריזדה, המביא עמו ניסיון רחב בעולמות ה Application Services, השותפים והמכירות. כמו כן, Force5 מתכננים להקים מרכז הדרכה ייעודי בעקבות הדרישה הגואה להכשרות וידע מעשי במעבדות, וכן מערך תמיכה עבור קריאות משלב 1 ו-2.

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית