אזהרת טרור בהודו לקראת חגי תשרי

״דיווחי מודיעין מזהירים שאזרחים ישראליים ואתרים יהודיים עלולים להוות מטרות לפיגועי טרור".

By No machine-readable author provided. Soman assumed (based on copyright claims). - No machine-readable source provided. Own work assumed (based on copyright claims)., CC BY 2.5, https://commons.wikimedia.org/w/index.php?curid=340712

סוכנויות מודיעין בהודו פרסמו אזהרת טרור נרחבת בכל רחבי המדינה ערב החגים היהודיים. האזהרות הועברו לכל מפקדי משטרת הודו "במטרה לשמור על חיי תושבים ישראליים ויהודיים". באזהרות נאמר במפורש כי אזרחים יהודיים נמצאים ברשימת חיסול של ארגון טרור, כך מדווחת סוכנות הידיעות ההודית ANI.

במסמך האזהרה שמפרסם העיתון ECONOMIC TIMES נאמר בין היתר: "החגים היהודיים מתחילים ב-6 בספטמבר. דיווחי מודיעין מזהירים שאזרחים ישראליים ואתרים יהודיים עלולים להוות מטרות לפיגועי טרור".

מפקד משטרת דלהי קיבל הוראות לשמור על כוננות  גבוהה, ואילו ציוותי שגרירות ישראל, קונסוליות ישראליות, מגורי ישראלים, מסעדות, בתי כנסת ובתי חב"ד ומרכז הקהילה היהודית – כל אלו נדרשים לשמור על ערנות גבוהה". 

העיתון ההודי מזכי כי ב-29 בינואר השנה היה פיצוץ קט ן ליד שגרירות ישראל, ובאירוע טילו אז שרותי המודיעין של הודו NIA והמחלקת המיוחדת של משטרת דלהי. 
 

img
פרשנות | כוח צבאי משמעותי של נאט״ו יכול להקטין הסתברות למלחמה גרעינית באירופה
דעה | אופציה צבאית ישראלית תוכל לרסן את איראן 
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית
קבוצת SQLink רוכשת את ZIGIT הישראלית